Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
08. Bipolär sjukdom/Manodepression

utsättningssymtom av voxra

2012-03-21 09:51 #0 av: cavalo

Hej

Hittar ingen lämplig tillhåll att skriva min fråga. Jag är bipolär så jag väljer att lägga det under det, för det känns närmast.

Iaf min fråga är till de som har slutat med Voxra. Vilka utsättningssymtom har ni upplevt. Jag har ätit voxra 300mg i över ett år och under en vecka åt jag 150mg för att sedan sluta helt. Allt enligt läkarens ordination. Har inte känt något speciellt med de två senaste dagarna har jag fått en fruktansvärd huvudvärk, speciellt när jag går så dunkar det. Det är ca 4 dagar sedan jag slutade helt med Voxra.

Jag har sökt och läst om detta med hittar ingen information om utsättningssymtom om specifika symtom.

Anmäl
2012-03-21 11:15 #1 av: [CajsaBajsa]

Det ska inte vara några problem alls att sluta med Voxra. Vad jag hört ska man inte ens behöva trappa ner, men det är säkert bäst att göra ändå.

Jag slutade för att jag fick en allergisk reaktion. Då fick jag massor av Attarax mot nässelutslagen, så jag sov nästan konstant i en vecka, men det var alltså på grund av Attarax.

Anmäl
2012-03-21 11:49 #2 av: cavalo

Ok, då beror det nog på något annat då. Tack för svar CajsaBajsa!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.