Annons:
Etikettbehandling
Läst 1875 ggr
martina413
5/7/12, 11:59 AM

samma effekt som serquel

Hej jag äter serquel på kvällen för måste då jag annars om jag inte tar den blir jag inne i mitt huvud, nästan som att jag svävar lite.

Och jag undrar ifall någon äter en sådan medicin som vet någon annan som fungerar som serquel fast som man inte blir grinig och så jävla trött av, jag äter oxå lamotrigin men den funkar bra.

tacksam för svar

Annons:
cavalo
5/8/12, 3:46 PM
#1

Jag äter samma som dig tror jag. Min medicin heter Seroquel och så Lamotrigin då. Men jag upplever inte att jag blir grinig, bara trött på kvällen och sover gott. Så tyvärr har jag ingen annan medicin att föreslå, tyckte det var intressant att någon mer äter denna kombination.

Hur länge har du ätit denna kombinationen?

martina413
5/9/12, 5:02 PM
#2

jag tror att det är sen augusti förra året, hur mycket serquel äter du? måste sova åtta nio timmar för att vara mindre trött av dom så det känns oxå jobbigt med tanke att jag är trött av dom ändå. Men äter du dom för mer än bara sömnens skull?

cavalo
5/9/12, 8:35 PM
#3

Jag äter bara 50mg och har gjort i max 2 månader. Jag äter dem av samma anledning som Lamotrigin. Sover 8-10 timmar varje natt, men klarar att gå upp efter lite sömn om jag inte gör det ofta.

martina413
5/10/12, 1:40 PM
#4

ja okej samma som mig då 50 mg, har börjat ta en 25 mg nu tills jag kanske kan få en annan medicin. ja åtta till tio timmar behöver jag minst oxå om jag äter serquel, men går du och lägger dig jätte tidigt på kvällen då?

cavalo
5/10/12, 1:56 PM
#5

Nä jag tar den vid kl.21 och lägger mig vid kl.22. Sover till mellan kl.8 och 9.

Upp till toppen
Annons: