Annons:
Etikettbehandling
Läst 2177 ggr
Sarlish
3/4/13, 6:59 PM

orkar inte längre.

de har bytt medicin igen för 20e gången jag e så trött på skiten

känner mig som en komplett zombie.äter sertralin 75 mg.

min kropp orkar snart inte längre.var på sjukhus några gånger för huvudvärk.de tog blodprover o sa nån infektion…men inte vad för infektion.sen har jag lämnat urinprov en gång då var där vita blodkroppar…fick inte veta varför….jäkla sjukvård o psykvård.

måste de göra mig till en zombie jag hatar detta.folk förstår inte mig.

får sån ångest för att jag ska vara tvungen att ha medicin.det förstår inte mina anhöriga.jag känner inte igen mig själv längre.

jag hade cipramil ett tag sen slutade jag o var utan medicin.sen började jag må lite bättre men blev förrvirad och mitt dumma nöt dök ner till botten igen.under den medicinfria tiden var jag ingen direkt zombie.

2 månader var jag utan medicin.

varför ska de utsätta mig för så mycket lidande med att göra mig till en zombie som nu med sertralinen.?

Annons:
Maria
3/4/13, 7:04 PM
#1

Det är ju ändå frivilligt att äta medicin även om läkaren rekommenderar medicinering.

Känner du dig som en zommbie så kanske det är bra att byta sort. Prata med din läkare. Vad säger han/hon?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Sarlish
3/4/13, 7:12 PM
#2

läkaren träffar jag inte ofta.det går via min sk kurator som jag kan kontakta om det är nåt..men hon är sjuk förra veckan o denna vecka.har inte tid hos doktorn förrän i april.men ska ta kontakt med kuratorn när hon är tillbaka.

Maria
3/4/13, 9:43 PM
#3

Det är ju läkaren som skriver ut din medicin.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Sarlish
3/5/13, 4:32 PM
#4

jo jag vet men, den är lite konstig psykratri här i denna stan.

doktorn jobbar varann dag o är penisnär egentligen.

jag förstår heller inte varför jag kan prata direkt med doktorn om det är nåt.måste gå via min kurator.

Maria
3/5/13, 4:35 PM
#5

Men du måste ju kunna få en tid till läkaren för att diskutera eller ändra din medicinering.

Sådant kan ju inte gå via kuratorn.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JohannaN
3/7/13, 9:19 AM
#6

får jag fråga dig då jag vet precis hur det känns med dessa nedrans mediciner om du fått en korrekt diagnos så dom vet vad dom skall sätta in för medicin ?? hur gammal är du ??

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på http://undulater.ifokus.se https://fageltorget.fria.ifokus.se/ samt http://burfaglar.ifokus.se .

Annons:
Sarlish
3/19/13, 10:35 AM
#7

jag har haft medicin i mitt halva liv jag är 33 år.

[Forest]
3/29/13, 10:19 PM
#8

Har du gett medicinen en chans o du känner inte igen dig så passar uppenbart inte medicinen dig alls. Jag tycker att man ska känna igensig trots man äter medicin, märker inte dom i din närhet att du är helt anorlunda o kan då stötta dig lite med vara med dig på läkarbesöken?

tearsandrain
3/30/13, 10:29 AM
#9

Jag hatar också medicin, satte i höstas ut väldigt många mediciner. Men i dagsläget är jag skriven på 11 stycken mediciner (två tillfälliga, så dvs 9 psyk-mediciner). Jag vet inte vad jag ska göra för jag känner mig så avtrubbad, jag orkar inte protestera när läkarna sätter in ännu en medicin… Men kanske är den du äter bara är fel sort, eller en för hög dos?

Upp till toppen
Annons: