Annons:
Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 2771 ggr
eirwen
2013-07-23 18:40

Borderline-polare

Jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till.

Jag söker hur som helst andra med diagnosen Borderline. Har haft en riktigt dålig period speciellt nu när jag är i ett förhållande och har börjat inse att det kan vara bra med någon som förstår en. Det kan vara lite svårt att prata med någon om känslor och tankar som med någon som inte har diagnosen då känslorna och tankarna är lite annorlunda. Det vore därför väldigt trevligt och bra om man kunde hitta någon att prata med om dessa tankar och känslor, ge varandra tips och dela erfarenheter. 

Det är bara att skicka ett PM till mig vid intresse. :)

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Annons:
[Memento Mori]
2014-02-13 16:24
#1

Rätt gammal tråd men jag testar ändå, jag har själv en liten situation som det känns som att det skulle vara bra att prata om med någon annan som också har Borderline och förstår lite bättre hur det är med alla "konstiga" känslor och tankar. Så PM:a gärna om någon känner sig manad att hjälpa mig "räta ut" lite funderingar. :)

JodineFritzl
2014-02-14 22:18
#2

Gör ett inlägg jag också här eftersom jag ska börja min borderlineutredning på torsdag som med ganska stor säkerhet kommer visa på bland annat Borderline. har förlorat kontakt med de flesta pga alla de "egenheter" man har för sig så jag gör ett försök. Skicka ett PM.

Lia
2014-04-04 23:30
#3

Haha, åh, vad kul att återfinna er här ^^ Säger bara hejhej! 👍

Upp till toppen
Annons: