Annons:
Etikettmedia
Läst 2761 ggr
The Zombie
7/26/13, 11:06 AM

Vad är det man ser på bilden?

En kompis till mig skrev på sin fb status att hon såg blodspår på google maps sattelit bilder och jag blev genast nyfiken. Fick kordinaterna och skrev in dem i sökfältet på google maps.

Fram kommer ett område i nederländerna och zoomar man in mot en slags "brygga" som har en större rund platta längst ut så ser man blodspår och någonting som ligger där samt personer. Hmm..
Vet att detta inte är relevant till denna sida egentligen men jag undrar om någon varit med om att upptäcka en sådan sak på google maps förut?

Vill ni ha kordinaterna för att undersöka så kommentera - vill inte väcka någonting om inte intresset finns.

Annons:
Wide Awake Dreamer
7/27/13, 11:14 AM
#1

Jag tror jag vet vilken bild du menar. Jo, den skapade en del debatt när den dök upp, och den ser skum ut, men det är inte riktigt vad det ser ut att vara. Kul att titta på ändå, för det ser som sagt lite skumt ut. 🙂

The Zombie
7/27/13, 3:10 PM
#2

Ja, precis. Dock spekulerades det väl en hel del om den bilden då de sa att det var en hund som var blöt och att träet var blött därav att det såg ut som blod.

Wide Awake Dreamer
7/28/13, 1:18 PM
#3

Ja , precis, det var en hund som hade hoppat i vattnet från bryggan, simmat in till land och sedan gått tillbaka ut på bryggan med sin blöta päls. Men på satellitbilden ser det ut som att det skulle kunna vara blodspår. Lite småkul är det allt. Jag kan spendera timmar med Bing eller Google maps och visst är det kul om man hittar något ovanligt. På Eniros gatuvy i Stockholm var det någon snubbe som "moonade" kameran från sitt fönster. Fast just bevis från ett mordfall vill man nog slippa se. Skönt att det inte var sant.

Upp till toppen
Annons: