Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1720 ggr
Thomthom
2013-08-05 20:49

Att veta man inte är ensam

Jag hittade hit och registrerade mig idag. Min problematik är troligen depression men än säkrare lider jag av panikångestattacker i varierande styrka. Dessa är energikrävande, men vad jag upplever som än värre är otryggheten, oron som i stort sett alltid finns där i mig.

En sak som lindrat ikväll är alla ni som skrivit och kommenterat inlägg här. För mig har det skänkt lättnad, till och med trygghet.

Det mina vänner, har hjälpt. Jag är övertygad om att fler än jag kan känna ett lugn i att ta del av andras liknande känslor. Ett forum som detta fyller en viktig, mycket viktig funktion. Alla fall för mig..

Vänligen

Thom

Vänligen,

Thomas

Annons:
Monsva
2013-08-05 21:46
#1

Ja, det är skönt att veta att man inte är ensam.😕

Thomthom
2013-08-05 22:30
#2

Det är verkligen det, "nyttigare" än Stesolid … 🙂

Tack för kommentaren.

Vänligen,

Thomas

Anna4077
2013-08-06 00:44
#3

Känner igen känslan. Kände samma lättnad när jag kom i kontakt med andra personer med problem. Dessutom var personerna inga "psykfall" som man sett på tv utan människor precis som alla andra men som förstår hur jag menar utan att jag själv ska förklara något jag inte kan förklara för någon som inte kan förstå. Skönt att det har hjälpt dig :)

Anna och taxen Max

abelyn
2013-08-06 11:21
#4

Välkommen och jag känner igen det du skriver!
Take care😃

Thomthom
2013-08-06 18:42
#5

Tack ska ni ha :)

Jag hoppas innerligt att känslan delas av många fler.

Mycket vänligt av er att kommentera och ge er syn. Så fint med bekräftelse på att andra kan känna igen sig.

Vänligen,

Thomas

tearsandrain
2013-08-08 12:11
#6

känslan delas av många tror jag. har man det svårt vill man inte vara ensam i det, man behöver nog någon att dela med sig till!

Annons:
lurituri
2013-08-08 23:59
#7

Håller med dig, för mig fyller detta forum en viktig funktion. Istället för att känna mig udda, kan jag här hitta likasinnade, människor med samma tänk att dela mina funderingar om det här jordelivet med. Det känns riktigt bra. Lurituri

IaMiaMaria
2013-08-09 14:59
#8

Dessa olika forum är guld värda, man kan hitta vänner med samma problem, intressen och funderingar.

Jag har även funnit några vänner inom psykiatrin som är "som mig", vilket för att man känner sig mindre ensam då man har någon att prata med som verkligen förstår 🙂

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Thomthom
2013-08-09 15:14
#9

Tack för era kommentarer. Ser fram emot att stifta nya bekantskaper här med. Gärna förstås med personer med likande problematik :)

Tack för all respekt och värme.

Vänligen,

Thomas

Upp till toppen
Annons: