Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 1539 ggr
[Rift]
9/4/13, 8:49 PM

Jag vet inte vad jag ska göra..

Jag mår så jävla dålig, har till och med stundvis självmordstankar.. jag är snart 23 är gammal och jag har misslyckat med precis allt. jag har inte körkort, jag har inte flyttat hemifrån, jag har inte jobb, jag har inte akassa (försäkringskassans bidrag går ut i dec), jag har förfan inte ens högskolekompetens… jag blir galen av att bo hemma och känner mig helt enkelt bortkommen och oälskad och ingen lyssnar på mig, jag kan tjata, skrika, gråta, det spelar ingen som helst roll.. jag måste verkligen flytta ut men jag vet inte om jag vill bo i den här staden men jag vill ändå inte flytta ifrån familjen.jag tror jag behöver terapi och jag har inget jobb och jag tror inte soc betalar för terapi (är rätt säker på att jag har social fobi och kanske ävene nått annat för juts nu så funkar jag inte) och jag har inte råd med allt. och jag har verkligen ingen jag kan prata om det här med. har inte ens någon kompis kvar. vad ska jag göra?

Annons:
withoutme
9/20/13, 1:32 AM
#1

Här är en till i liknande sits. Bor visserligen inte hemma hos föräldrarna men med en sambo som jag tror kommer lämna mig snart. Du kan läsa min tråd "Totalt mörker. Ser inget ljus alls". Mår så jävligt dåligt själv just nu så kan tyvärr inte komma med något peptalk. Allt känns förbannat hopplöst. Det är som att man kvävs! :( Kram till dig. Jag vet hur du känner…

Tissetassarna
9/20/13, 7:51 PM
#2

Vad skulle standarden för dig ligga för att känna dig lyckad och nöjd, hur hade du velat att det skulle se ut?

Disturbed-Angel
9/25/13, 3:19 PM
#3

Testa att gå till svenska kyrkan, där kan man få terapi under en viss tid.

Upp till toppen
Annons: