Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1418 ggr
[SammieS]
2013-09-14 03:18

Vaken

Är någon annan än jag vaken nu?

Mår inte så bra för tillfället, har någon lust att slänga iväg ETT meddelande så kanske vi kan skriva?

eller ge mig ett tips hur man kan komma på andra tankar? 🤫

Annons:
Disturbed-Angel
2013-09-15 23:52
#1

Jag brukar titta på någon rolig film eller tv-serie för att komma på andra tankar.

The Zombie
2013-09-16 04:16
#2

Jag är vaken ännu.
När jag har väldigt mörka tankar brukar jag tänka på en viss person som har gjort ett stort intryck på mig, positivt. Denne person brukar få mig att komma på andra tankar - iochmed det så hamnar jag i andra tankar för en stund när jag tänker specifikt på denne personen. 

Jag vet inte om det är till någon hjälp för dig dock, men en idé.
Annars tycker jag att du tar fram penna, papper - stoppar in hörlurarna i öronen och spelar musik som gör dig sprallig. Kladda, meningslösa figurer, ord, meningar. Bara för att få ur dig det som gnager. Ibland kan det hjälpa, helt omedvetet så kanske man ritar en fyrkant t.ex. som kan förknippas med en viss jobbig tanke och på så sätt ge dig en slags frihet att få ur dig den obehagliga tanken, på ett papper istället.. för att sedan kanske riva sönder pappret och slänga det. 

Om inte det funkar, slå på en komedifilm - en favorit du har. Alternativt en komedi du aldrig sett som gör att du blir så uppslukad i den att du inte tänker på annat. 

Kram!

Upp till toppen
Annons: