Annons:
Etikettbipolär-sjukdom
Läst 2830 ggr
dragonstar
2013-09-16 16:11

Ursäkta röran blandperjod pågor..

Jag Har fått diagnosen bipolär med hypomani samt att jag antingen har panikångest eller möjligen GAD.
 Tror själv att dom kan ha missat något men nu har jag iallafall något på papper.

Jag studerar på högskola nu och det var stressigt att få boende innanstarten vilket nu drog med sig en kraftig vad jag tror var en blandperjod.

Jag pendlar mellan den posetiva ddelen av mig som, är driven. Utan den hadde jag inte kommit så långt jag har i dag men att ha den tillsammans med ångest funkar inte någe vidare. Min får som vågor under dagen av ångest. Man får som skumma tankar inputtade i huvudet, inte vill jag gömma mig i kökskåpet, och inte vill jag hänga mig. Men tanken dyker upp och ibland är det när själva tanken förmas till detta sak ajg göra som jag upptäcker hur galet de är.

Någon som har några tipps? hur hanterar ni era problem?

Jag har bokat tid med skola och ska försöka få dom att hjälpa mig med studierna.

Sen väntar jag på att få bli tilldelad en ny psykvårdsavdelning så jag flyttat från ett län till ett annat.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Anna4077
2013-09-17 09:42
#1