Annons:
Etikettallmän-psykologi
Läst 4456 ggr
pernillaa
10/16/13, 11:44 AM

Kryper ur skinnet

Ååååh, väntar på en väldigt stor livsomvälvande förändring, till det sämre tyvärr.

Känns som om jag inte ryms i mig själv, som om jag vill krypa ur skinnet och snart klättrar på väggarna. Vet inte var jag ska göra av mig själv riktigt.

Har laddat för detta i flera år och nu står jag bara och vickar på kanten och önskar att jag fick hoppa snart!
Det blir bara fördröjningar och fördröjningar hela tiden och jag är så otålig. Det har som sagt varit såhär i flera år, så jag är redo att explodera.

Vad gör ni när ni känner såhär?

Det är inte ångest riktigt heller. Ångest vet jag hur jag ska hantera.

Vill supa mig full, börja snusa igen, bara gå och lägga mig och sova eller bli spelberoende för att sluta tänka på det. Det tar upp mina tankar hela dagarna. Får ingening gjort.

Orkar inte vara stark och duktig heller längre. Blir bara så trött.

Ha en bra dag! // Pernilla

Annons:
Svion
10/16/13, 4:31 PM
#1

Har det att göra med tvisten du tagit upp i tidigare trådar? Att tröttna och känna hur kroppen slutar bearbeta saker och ting på ett normalt sätt är hemskt om man inte vet vad som skall hända men det är kanske ett tecken på att sätta sig ner och ta många djupa andetag. Inte för att det behöver vara något illa att du förändras men att det sker i en lagom takt och inte med abrupta mått. Är det något på sista tiden som tagit upp din energi mer än vanligt?

"One day we’ll look back at this
And laugh and laugh and we’ll die laughing
One day we’ll look back at this and laugh"

pernillaa
10/16/13, 5:33 PM
#2

Det gäller tvisten och övriga problem i mitt förhållande. är bara så trött på att alltid vara den starka och duktiga jämt.

Har problem med vandrande smärta i samband med ångest och oro.

Är bara less….

Ha en bra dag! // Pernilla

Upp till toppen
Annons: