Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2613 ggr
[Etteiluj]
10/31/13, 11:03 AM

Hur dö? Vill inget hellre än att dö

Vill bara dö, vill bara försvinna och slippa allt lidande Vilket sätt är bästa sättet ta livet av sig på ? Minst smärta..

Annons:
Calcifer
10/31/13, 11:05 AM
#1

Ingen här kommer ge dig råd på hur du bäst ska ta livet av dig - och det är för att ingen här vill att du ska ta det steget. Berätta hellre vad det är som får dig att känna så - här i tråden eller privat till mig om du vill. Om du berättar vart du bor kan jag hjälpa dig att ta reda på krisnummer du kan ringa eller annan kontakt du kan få.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zabbio
10/31/13, 11:10 AM
#2

Du löser inget genom att dö. Du kommer bara återfödas till samma skit igen och behöva ta det från början, bättre att rida ut stormen i detta livet.

Ta det lugnt ett tag, sov om du kan. Sök akuthjälp/bli inlagd. Ring  någon. Det är tufft när det känns som det gör, men det finns hjälp och lösningar.

Jag gick i över femton år med depression och sporadisk  ångest, självmordstankar osv. Testade olika medeciner, gick till terapeut utan resultat. Det som till slut hjälpte var att sluta äta vete och mjölk. De två grejjerna triggade min ångest otroligt. Nu har jag varit depressionsfri i ett par år. Så det finns lösningar, det gäller bara att hitta dem. Men för tillfället, bara lägg dig ner och ge upp ett tag, tills du tröttnar på det och börjar leva igen.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Freke
10/31/13, 10:11 PM
#3

finns inget sätt…

För vem vill du ha minst smärta? Dom som du lämnar kvar??
Schysst av dig.. eller.
Dålig, enkel lösning… Varit där och tillbringade allt för lång tid att tänka på varför, istället för att tänka på hur kommer jag ur den spiralen..

det går, men visst kostar det på.. Energi och vilja…

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Upp till toppen
Annons: