Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
01. Akuta situationer

...

2013-11-03 22:52 #0 av: inaborisova

Nu orkar jag inte mer. Jag väljer att skriva det här för jag vet inte vart jag ska ta mig till längre. Jag ger upp mitt liv. Kanske fett omoget och hemskt att jag skriver det så alla ser, men jag är så trött på att känna mig ensam och tom. Mitt liv är meningslöst, jag passar inte in i denna värld. Jag har försökt att kämpa i hela mitt liv men det går inte, jag orkar inte mer. Om jag inte tar livet av mig kommer jag stänga av totalt, jag tänker svälta ihjäl mig, jag tänker sluta prata jag tänker sluta leva. För jag orkar inte mer. Ingen tar mig seriöst. Jag måste alltid må bra, måste vara perfekt överallt. Gör jag minsta fel så kan ingen glömma det. Jag är smuts, jag är äcklig... Jag vill inte mer. Har verkligen ingen aning om varför jag skriver här men jag orkar inte mer. Jag vill inte leva såhär. Så ett tips/råd till er ALLA; om någon säger att han/hon mår dåligt, ta det seriöst. Även personen inte kommer till handling med det den säger så säger man aldrig så utan anledning. Ta tag i det, du kan vara den som räddar någons liv. Ingen räddade mitt. För jag är 20, jag är för gammal. Enligt dom. Har jag fått höra sen jag var 14. Och nu räcker det. Jag orkar inte vara min egna styrka. Jag orkar inte se andra var lyckliga medan jag gråter mig till sömns för att jag inte har det dom har. Låter egoistiskt men så är det.. Jag orkar inte mer.

Anmäl
2013-11-04 01:10 #1 av: vallhund

Kontakta https://mind.se/var-hjalp/sjalvmordsupplysningen/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2013-11-05 09:03 #2 av: IaMiaMaria

Kan du inte få hjälp ifrån psykakuten? Kan vara bra och ringa och prata med dem och säga hur dåligt du mår. De om någon borde ta dig på allvar.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.