Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1091 ggr
[texel]
12/25/13, 9:27 AM

Insikt i min hjärna

Hur jag tänker; Alla människor är fula på alla sätt och vis och jag hatar de. Alla saker är snälla och trevliga eller rikrigt jävla fula de med. Jag hatar allt förutom mig själv, så jag kommer göra varenda liten sak som kommer reta upp andra, ex. jag kommer dela upp tvålen i jättesmå bitar, fönstret som jag bads att öppna ännu mer, det stänger jag. Farsan vill bli räckt olivoljan? Nepp, han får vinägern. Någon ser mig sittandes i det mörka köket mitt i natten börjar vråla och skrika att jag är "sinnessjuk" kommer jag att titta blindt på de och le lett bara för att de ska få ett helvete. Grejen är den att jag i princip gör detta avsiktligt. Jag älskar att förstöra små grejer för folk. Fan vad jag kommer ångra att jag publicerar detta…. Aja. Några tankar eller frågor?

Annons:
Tjeja
12/25/13, 9:42 AM
#1

Fy vad jobbigt du måste ha det och stackars din omgivning med!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[texel]
12/25/13, 9:44 AM
#2

Nä jag har det jättebra (: Jag älskar att tänka och handla som jag gör. Och min omgivning.. Hah rätt åt de

Tjeja
12/25/13, 9:52 AM
#3

Hur kommer det sig att du känner sådant hat mot människor?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[texel]
12/25/13, 9:55 AM
#4

Vet inte, bara hatar alla. Allt är så fult och jag hatar det.

Tjeja
12/25/13, 10:01 AM
#5

Låter konstigt för mig. Det låter i alla fall som väldigt energikrävande och jobbigt att hata så mycket.. Orka liksom?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[texel]
12/25/13, 10:03 AM
#6

Inte alls. Det är bara små grejer som driver folk till vansinne

Annons:
Tjeja
12/25/13, 10:08 AM
#7

Jo men att hata ock att finna nöje i att retas med folk är för mig två helt olika saker. Hat är en stark känsla som bygger på kokande vrede. Det du beskriver låter i mina öron mer som att du saknar empati och respekt samt finner det roande att reta folk.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: