Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
04. Personliga berättelser

en inspirerande och tragisk blogg om mitt psyke

2014-01-10 21:37 #0 av: iins

är det någon som vill ta del av min kamp med min psykiska sjuksom som yrar inom mig så är det bara att läsa min blogg

http://tankarhitodit.blogg.se

Anmäl
2014-01-10 21:48 #1 av: Cahira

Ledsen att behöva säga det men allt svärande och klankande och säga att du ska hoppa framför tåget är inte så inspirerande.

Men jag hoppas verkligen du fortsätter kämpa och hittar tillbaka till livet. Jag led av depression i över tio år och tog mig till sist ur det så vet vilket helvete det är. 

Kram på dig. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.