Annons:
Etikettbehandling
Läst 1309 ggr
Lady Q. Longworth
2014-02-12 18:52

Är jag dum?

jag har varit sjukskriven för depression ca 5 månader. Gick med på att prova zoloft, fick massor av biverkningar bla ångest. Jag valde själv en dag att bara sluta rakt av, detta för ca tre veckor sedan. Nu vill de att jag ska börja ta medicin igen(en annan) men jag bara känner

-jag vill inte!! 

De vill att jag ska lägga in mig och sätta in medicin, plus för att jag mår jättedåligt, men jag vägrar. Jag har ingen logisk förklaring mer än att jag inte vill.

Är jag dum som inte gör som de säger? (vet ju att alla vill väl)

Annons:
Sjöstjärna
2014-02-12 19:03
#1

Nej du är inte dum, du lyssnar till din egen magkänsla och den är det klokaste vi har. ❤️ En av de främsta biverkningarna med antidepp är ökad självmordsrisk, så det är inte ofarliga preparat det där. Det finns en mängd saker man kan göra på egen hand, börja gärna med en tur till hälsokosten och prata med dem, de har många bra preparat där. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

_Fisken
2014-02-12 19:04
#2

Sådana där mediciner måste väl provas ut? Min kompis fick diagnos ADHD sent i livet och fick medicin. Hon blev mycket glad över den hjälp medicinerna ger. 

Jag säger inte att du inte ska följa dina känslor….men tänk till en eller två gånger innan du säger nej till en läkare.

Lady Q. Longworth
2014-02-12 21:15
#3

vanliga anti depp de ska ge mig så prövas ut vet jag inte. inget jag gjort tidigare iaf.

Visst kanske är för deppig för att fatta kloka beslut. Nu kommer de ringa och lobba fram till dess jag börjar

Lady Q. Longworth
2014-02-12 21:16
#4

vanliga anti depp de ska ge mig så prövas ut vet jag inte. inget jag gjort tidigare iaf.

Visst kanske är för deppig för att fatta kloka beslut. Nu kommer de ringa och lobba fram till dess jag börjar

Upp till toppen
Annons: