Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1643 ggr
znook
2014-02-16 23:06

det Kam vara fel tråd..men behöver ena analys

Hej. Nu är jag klyshig. Och orkar ej att diskutera med vänner kring mitt kärleks liv. Jag träffade mrX i sommras o vart smått intresserade och börja få kontakt i sept o vart ihop med varann i oktober dumpad av han i januari… det vart stormigt jag kär över öronen och ansåg att han var den rätta i alla väder! Jag tog bokstavligt hand om han med hela mitt hjärta o vart förkrossad som ny kär. När han lämna mig ville han sj gråta! För att ingen älskat han som jag, enligt han.! Tror att hqn var ej redo för förhållande tanke på hans livstil heller. Iaf vi har ej hörts lr sett varann sen han lämna mig gråtandes i mitt kök. Ja får också tyvärr reda på att han sms:at en tjej några dagar efter att han dumpa mig om d ska ligga kl 03 på natten. Varför d? Han kunde ha ringt mig? NU TILL DET ABSURDA Jag träffa han igår på en klubb här i gbg. Och han hälsa knappt. Sen kom han fram o krama mig o prata en hel del. Han vän från sthlm små ragga på mig. O så splittrades alla och jag hamna med hNs vänner på en klubb. Dena ena vännen gapar att jag e dum för att han är kär i mig o vågar ej säga d.. ångrar sig för att dumpad mig o vet inte vad han gör… jag tror ej på han!!! Ja har så svårt att tro på hans vän. Folk snackar när de är fulla. Sen tar den andra vännen o sätter .ig i hans knä o pratar.. han var tänd på mig men jag vill ha mr X. O han anser att ja tillhör hans vän dvs mr x. Jag får ett sms helt plötsligt det första sms ha n skickar på en månad.. även när jag vart dum o hört av mig nån gg på fyllan. Sällan. 1gg. " det var kul att se dig. Jag åker hem" Ok vad skulle jag tolka det infot som? Ja skrev kl05 att jag var med hans vän o tog hand om han som min egen vän på festen.. kl12 skriver. Jaha vad gjorde ni då? Vaaaaad menas och vad vill han..ni anar inte jag är blint kär i han. Ni vet när någon får det att sprudla i hela kroppen. Vet inte ens om.ja vill ha tbx han för han tog em del av mig o fick den att bli mörk o dyster. Kanske såg han mitt gamla jag… den glada frmåtgående humoristiska bruden? Är detta typiskt i en katt o råtta spel i kärlek. De har bara gått 5 vvecor sen han gjorde slut.

Annons:
monstermash
2014-02-16 23:22
#1

_"Ja får också tyvärr reda på att han sms:at en tjej några dagar efter att han dumpa mig om d ska ligga kl 03 på natten. Varför d? Han kunde ha ringt mig?"
_

Han dumpade dig och ville ha sex. Ursäkta men det är mycket begärt att be om att ens ex ska vilja ha sex med en igen! Speciellt så nära inpå uppbrottet. 

"Sen tar den andra vännen o sätter .ig i hans knä o pratar.. han var tänd på mig men jag vill ha mr X."

Var du för full? Annars borde du genast ha rest dig upp. Tolkar det som att du satt kvar, och såg Mr X det är jag inte förvånad över att han hellre åkte hem faktiskt. Det sänder inte ut bra signaler. 

"" det var kul att se dig. Jag åker hem" Ok vad skulle jag tolka det infot som?"

Att han ska åka hem? Vad räknade du med? Ni stötte på varandra på krogen och han ville inte ha med dig hem, ni har trots allt gjort slut. Han försöker väl gå vidare med livet. 

"Ja skrev kl05 att jag var med hans vän o tog hand om han som min egen vän på festen.. kl12 skriver. Jaha vad gjorde ni då? Vaaaaad menas och vad vill han."
Förstår hans reaktion. Svarar man att man är med killens vän, är det många som hade reagerat och undrat vad ni gjorde egentligen. Han vill veta om någonting hände mellan er och varför ni umgicks. Det är en vanlig kodex i killgäng att man inte raggar på sina vänners exflickvänner heller, han kanske också har den åsikten. 

"Kanske såg han mitt gamla jag… den glada frmåtgående humoristiska bruden?"
Ärligt talat tolkar jag allting som att han inte alls vill ha dig längre utan försöker gå vidare med sitt liv.

znook
2014-02-16 23:43
#2

Han var ej där när jah satt i han väns knä. Hans vän hade åkte hemn de var kompis grej detta. Vi hade roliht baram senfår jag sms ac honomnatt d var kuk att ses igen ochdå bröjatadd ha hela lekennigen mm..wwwhyyy

monstermash
2014-02-16 23:47
#3

Det är ingen lek! Han är trevlig, det betyder inte att han vill ha dig igen. Du tolkar in saker som inte verkar finnas där. Han kanske vill ha en vänskap med dig, eller så vill han bara inte vara ett as för att han bryr sig om dig - vilket fortfarande inte betyder att han vill bli din igen.

Är du full? Är du full så borde du inte hänga på iFokus förren du nyktrat till igen.

znook
2014-02-23 04:05
#4

Nej… inte full. Haft en stroke i hjärnan som påverkar mitt skrivde.ser inte orden jag skriver ibland.! 1. Han hörde av sig för att han ville nå mig o påverka mig visa att existera. Ja. För hn sa d själv. 2. Sen så sa jag till hans vön hela kvälle som han sa du tillhör mr x. Men var på mig om hur haan ville göra saker med mig. Ja idiotiskt att sätta sig i hans knä. Men d var bara hans knä. Höll mig på kanten. D är skit samma för jag fixk reda på saker han gjort mot mih o ljugit om. Jag är extremt sprad o jätte ledsen o mår dåligt över det. Jag är inget mer än human.! Nej d är ingen lek men varför beter man sig så ? Exempelvis titta på Tje game som är skriven för att manipulera andra människor till att känna saker. Jag är intw den som leker. Men förstår ej detta med att man ska leka upptagen ? Svara på sms 5 år efter. Förstår du vad jag menar ? De jag såg var tydligt att när hag ignorera han o var mig själv stod hans om en pojke o beundra. När jag skrev var jag ej rationell och försod inte sjölv vad de handla om lr ngt men nu gör jag det. Men jag förstår din analys när jag själv går igenom den. Samtidigt måstw man tyvärr vwta hur den andra motparten är som.person då snacakr vi en som utreds för bipolär o manodepressiv o haft drog problem. Han lämna mih o börja igen. O jag e egentligen fri från trubbel o besvär me jag lovar dig att ajg aldrig vart så kär i någon.

Upp till toppen
Annons: