Annons:
Etiketterstresstvångstankar
Läst 1676 ggr
[melowi]
3/29/14, 6:58 PM

Tvångsmässigt beteende som gör ont

Har ett problem som är extremt jobbigt. För er som kanske läser uppfattas det nog inte som ett stort problem men de är verkligen det.
Har tvångsmässiga beteenden lite av och till, det kan vara att spänna halsmusklerna (senorna) osv så det gör ont. Nu har jag kommit in i en period där jag trycker nedre käken utanför den övre(!?) vilket som egentligen riskeras att käken ska gå ur led/fastna. Ja det lär låta helt koko, men jag kan verkligen inte sluta tänka på det och heller inte hindra mig själv från att göra det. 
Går bra så länge jag äter, men kan ju inte gå runt och äta hela dagen. Att tugga tuggummi fungerar inte. Har varit så här i ungefär 2 dagar nu. Låg vaken i flera timmar igår natt och gjorde så som jag beskrivit. (Väldigt svårt att beskriva)..
Någon som har tips på hur jag kan sluta? Att tänka ''min käke kan gå ur led'', gör saken bara värre. Står fasen inte ut längre, är obeskrivligt obehagligt..

Annons:
Lia
4/1/14, 9:16 PM
#1

Går du och får hjälp i psykiatrin? Jag har också problem med tvång, och det är bra att få hjälp från någon som kan det där 🙂

Upp till toppen
Annons: