Annons:
Etikettanhöriga
Läst 1300 ggr
youandyou
2014-05-17 16:15

Vill inte mera...

vet inte ens om jag kan skriva detta här.. men ja,.. 

Mina föräldrar har vänt ALLA emot mig i hela släkten och vänskapskretsen.. och har ingenstans att ta vägen. Jag orkar inte bo här.. Har fått godkännande av soc att dom betalar hyra om jag hittar en lägenhet…  Jag har inga grundskole betyg, jag mår skiiiiiit dåligt.. De e så svårt att förklara allt.. Men mina föräldrar drar ner mig i skiten.. Och har gjort sen jag var 13. Har aldrig litat på mig. Och när jag blev våldtagen så litade de på killen.. Och när jag inte orkar gå i skolan eller bara ligger i sängen om dagarna så är jag en fet lat fitta. Dom säger att jag igentligen inte ska äta något som finns här hemma. dom går runt och säger att jag inte ska bor här. (även mina syskon) Jag ska göra precis allt här, diska, tvätta, damsuga osv.. Men får ändå all skit om de försvinner pengar osv… 
Oh sen att blivit missförståd och misshandlad & mobbad sen tidig ålder.. 

Jag e så grymt less på detta livet. Jag är bara 19 år.. De som gör att jag står kvar på jorden är min fina lilla vovve. På 1.5 år.. Men jag är även orolig för henne.. Minsta lilla så ringer jag veterinären. Jag e rädd att kopplet går sönder, att någon sparkar på henne när vi går förbi någon, att någon klipper av kopplet ute, att hon slinker ur halsbandet. Jag vågar knappt lämna henne här "hemma" rädd att någon bryter upp dörren, kastar in sten genom rutan så hon träffas av den ( hon sitter alltid i fönstret) de börjar brinna, där finns något som hon får tag på oh äter så hon dör. Osv Osv…. 

Jag pallar inte.. :,(

Annons:
youandyou
2014-05-17 16:16
#1

Har ochså sån grym ångest och får panik attacker och kan inte sova om nätterna..

VildaVittra
2014-05-17 16:17
#2

Är det svårt att hitta boende där du bor?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

youandyou
2014-05-17 16:34
#3

Japp… Malmö..

VildaVittra
2014-05-17 16:41
#4

Du kan ju prova att lägga ut en annons på alternativ.nu, dock är det en del kollektiv och gistna torp. Men det låter ju bättre än den miljö du bor i nu.

En annan sak du kan göra fram tills du hittar något är att köpa ett tält. Nu är det ju varmt ute, så med en bra sovsäck kommer du ju inte att frysa.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: