Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
06. Behandling/Medicin

yrsel efter citalopram

2014-05-30 17:15 #0 av: Lonewolf

Det är så här att jag har fasat ut min psykmedicin vilket har gått bra förutom att första tiden efter att jag slutade så fick jag små yrselanfall som varade kanske 2 sekunder. Men nu har det blivit mycket värre till exempel när jag klev ur bilen så blevjag så yr att jag fick lov att hålla i mig i bilen i nästan 2 minuter innan världen stannade så pass att jag kunde gå igen dessutom så kommer det flera små anfall varje dag nu. Det är 2 månader sedan jag slutade med tabletterna så systemet borde väl vara fritt från medicinen nu tycker jag.
är det någon som har någon ide vad som kan vara fel

mvh Per

ps ska ringa vårdcentralen på måndag, kom inte fram idag

Anmäl
2014-05-31 22:42 #1 av: Monsva

Kanske har du lågt blodtryck?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.