Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 2450 ggr
musunge1
2014-06-08 22:48

Hur komma upp på tak

Hej, jag undrar om någon vet ifall det är möjligt för vem som helst att ta sig in i ett högt lägenhetshus och komma upp på taket.

Kan tänka mig att luckan upp dit är låst men det kanske den inte alltid är?

Någon som kan skicka pm och ge mig lite tips? Är tacksam för svar

Annons:
vallhund
2014-06-09 04:36
#1

Kontakta akutpsyk istället, eller Mobila teamet om det finns där du bor.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Regnfru]
2014-06-09 09:57
#2

Vad ska du upp på taket för?

vallhund
2014-06-09 13:59
#3

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Regnfru]
2014-06-09 14:32
#4

Ah. Då rekommenderar jag dig att inte uppsöka hustak.

rymdman
2014-06-09 16:05
#5

Jag tror verkligen inte det här är rätt forum om du vill ha tips om sådant. Jag gör jag som #1 och ber dig att istället söka professionell hjälp.

Ta hand om dig.

Taxamt
2014-06-11 09:59
#6

Råder dig verkligen till att söka hjälp och inte lösa problem med att ta sig till ett högt tak. Att inte vilja leva är inte = att man alltid kommer att känna så…livet går in i andra faser där det plötsligt känns meningsfullt att leva. Så följ råden och sök hjälp. Va rädd om dig!

Annons:
musunge1
2014-06-11 19:59
#7

Tack till alla er som svarat. Mår bättre för tillfället, så ja, det går ju upp och ner. Ska försöka tänka på det nästa gång jag hamnar så långt nere.

[Eleya]
2014-06-13 14:32
#8

Om du inte litar på psykologer, läkare mm. så påbörja den inre resan själv, om du känner att du klarar det.
Jag var där du är när jag var 16 år, jag ville ta livet av mig som min far gjorde som 29 åring..men rädslan höll mig tillbaka. Jag hatade alla psykologer så innerligt att jag vägrade till slut att gå på mötena, det var så falskt, de verkade inte vara där för mig och deras ord var ihåliga.

Jag började promenera en hel del om nätterna, men klarade skolan bra ändå. Efter studenten påbörjades nästa fas i läkningen och än mer när jag fick mina första jobb.

Tyvärr är inre läkning och den upptäcksfärden mycket tidskrävande, energikrävande och man måste vara lyhörd och klipsk för att finna grunden till problemen..men efter 12år tror jag att jag har grepp om mig och kan möta framtida problem annorlunda.

Lycka till!! =)

Upp till toppen
Annons: