Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 2440 ggr
[Förlovad]
6/19/14, 2:11 PM

Min Killes nya hopp är jag

Min kille har en dålig bakgrund och jag räddade hans liv han skulle bort när jag skrev till han för första gången. Jag har allt som krävs för att min älskade älsklig ska må bra. Jag har dragit denna man från mörkret till lycka jag älskar han o lyssnar varje dag på hans mörka liv. Jag vill inte ha en annan trots hans bakgrund innan mej. Jag har en fin o speciell man Jag vet att han har svårt att lita på personer och jag är den ända som förstår hans mörka liv innan. Hur kan jag ändrat livet till lyckligt för min älskling? PS ska träffa min älskling den 13 juni o förlova mej :)

Annons:
[Regnfru]
6/19/14, 3:14 PM
#1

Har ni inte träffats innan?

[Förlovad]
6/19/14, 3:25 PM
#2

Nä:)

[Regnfru]
6/19/14, 3:33 PM
#3

Är det inte bättre att träffas, lära känna varandra och sen förlova er?

Eller är det mest en statusgrej?

[Förlovad]
6/19/14, 3:35 PM
#4

Ska vara framme den 13juli tåget tar 24tim fram götet:) Jo då

[Regnfru]
6/19/14, 3:37 PM
#5

Okej, så det är en statusgrej. Varför tar man och förlovar sig på grund av det?

Har ni tänkt gifta er som statusgrej med?

[Förlovad]
6/19/14, 3:58 PM
#6

Nej nej för att vi älskar varandra mer än ord räcker till :) Vi förlovar o gifter oss för att vi älskar varandra inget annat

Annons:
Allt oviktigt
6/19/14, 8:40 PM
#7

Det är fint att du har räddat hans liv men du kan inte förvänta dig att du kommer att ändra hans liv så att han blir lycklig. Det är hans liv och vill han ha din hjälp så är det bra men det går inte att fixa en annans liv. Det är inte ditt ansvar och tar du på dig ansvaret för hans liv kommer det inte att bli bra för någon av er. Att fungera som en stöd är det bästa man kan göra och hjälpa personen att få hjälp om den behöver det

vallhund
6/21/14, 6:10 PM
#8

Urkassa förutsättningar att bygga en långvarig relation på.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Maria
6/27/14, 10:26 AM
#9

TS är inte medlem här längre så det kanske inte blev ett så bra möte?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

solus
7/2/14, 8:36 AM
#10

Ts har ett annat konto nu (: "oroligkaninägare"

http://solus.blogg.se/ 

Upp till toppen
Annons: