Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1727 ggr
[oroligkaninägare]
2014-06-27 09:52

Jobbig spärr i mitt liv även tankar

Jag skulle åka till min kille för första gången men den förbannade spärren kom. Jag har varit med om för mycket med killar innan. Tankarna lyder så här Tänk om jag inte duger Jag är nog inte snygg Jag älskas inte av han Sen kommer vi till spärrar som lyder Jag ska inte äta mat nä eller ens andas så han hör då skäller han ut mej Tänk om jag spiller då kastar han ut mej Tänk om jag inte kysser bra då kastar han ut mej o ber mej dra åt helvete Jag vet att jag duger o att jag betyder allt plus att han älskar mej ändå kommer dessa tankar o spärrar upp. Jag ska nu vänta i ett halv år innan vi ses han förstår mina problem vill vara mer säker på mej själv o jobba bort dessa tankar. Jag älskar han mest av allt o mer även saknar han mest av allt jag klarar allt med denna man i mitt liv. Men så kommer dom kränkande tankarna o spärrarna=(

Annons:
[Regnfru]
2014-06-27 12:21
#1

Ni har inte ens träffats. Vänta med att säga att ni älskar varandra.

Du har för höga förväntningar på ett möte.

[oroligkaninägare]
2014-06-27 14:09
#2

Kommer göra slut med han

GråttNyttHår
2014-06-27 14:17
#3

Bra att du då gör det. Kanske skulle ta och söka hjälp för dina tankar i samma veva.

Den enda som kan ändra dig är du.

[Regnfru]
2014-06-27 15:04
#4

Hur gick det med det där att du älskade honom, du var den enda han levde för och ni hade förlovat er?

Upp till toppen
Annons: