Annons:
Etiketttänkvärt
Läst 1989 ggr
Saffran0Spice
7/3/14, 3:14 PM

Så korkad

Jag mår inte bra, det vet jag om allt för väl - är trött på alla möjliga sätt och känner för att lägga mig under en sten i skogen.

Ändå är jag korkad nog att starta med total ommöblering av lägenheten…
Varför påbörjar jag en sån j*vla procedur om jag inte kommer orka göra klart det snarast 🤔
Nu kommer det bli som alltid, se ut som f*n, möjligtvis i flera veckor
Varför lär jag mig aldrig -.-'

Annons:
[AnimeV4]
7/3/14, 3:49 PM
#1

Kram på dig! 🌺

Saffran0Spice
7/3/14, 3:51 PM
#2

#1 Tack du 🌺

[AnimeV4]
7/3/14, 4:18 PM
#3

Tveka inte på att skicka PM om du behöver! Idag ska jag bort vid 18-tiden och lär vara borta till 2 inatt p.ga festival, men jag svarar när jag kan 🙂

Stallmima
7/4/14, 9:54 PM
#4

Nej jag tycker du inte är korkad, ibland påbörjar man lite för mycket och hinner inte tänka att man ska bli klar i tid till en annan grej. Ha det kul på festivalen och tänk möblera klart/om kan jag göra senare  👍

Melod
7/6/14, 1:01 PM
#5

Nog är det ändå rationellt det du börjat med. Man brukar börja göra saker för att vilja känna att man gjort någonting, för att bli distraherad och fokusera på någonting annat. Samtidigt mår man inte så bra, är trött och svag och mitt i allting blir man snabbt trött, tappar orken och orkar inte gå igenom hela möbleringsproceduren och då slår man sig för pannan och undrar hur f*n tänkte….?! 

Gör lite granna i taget, flytta en möbel per dag, rensa en hyllyta per dag och du ser att det blir bra. Många bäckar små…

Saffran0Spice
7/6/14, 1:05 PM
#6

Tack ska ni ha 🌺

Just nu ser det ut som F*N men har iallafall möblerat klart 2/3 rum och börjat att orka rensa lite. Idag är det dock vilodag - alldeles för varmt, så blir att mysa med hunden istället =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: