Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
04. Personliga berättelser

Asperger, ADD, OCD, intressant?

2014-07-14 11:15 #0 av: XxteZZxX

Jag är en tjej på 17 år som har diagnoserna Asperger, ADD, OCD och depression. Det innebär problematik i vardagen, mycket missförstånd, ilska och sorg. Jag vill inte att någon ska behöva ha det som jag haft det, när man faktiskt KAN få så mycket mer hjälp än jag tidigare fått. Därför funderar jag på att skapa en blogg o hur det är att ha detta, för att andra ska kunna känna igen sig, och för att folk ska förstå. 

Men om jag skulle göra det, hade någon ens varit intresserad av det?
(Har nämligen ingen aning om vad människor tycker, tänker eller vill, jag har extremt svårt att förstå mig på andra.)

Anmäl
2014-07-14 12:04 #1 av: vallhund

Prova inne på http://bokstavsfolk.ifokus.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2014-07-14 16:42 #2 av: Allt oviktigt

Det finns säkert många som skulle tycka att det var intressant att läsa. Starta en blogg om du känner för det

Anmäl
2014-07-14 19:51 #3 av: XxteZZxX

Okej, tack så mycket för svaren! :)

Anmäl
2014-07-14 22:46 #4 av: XxteZZxX

Det blev en liten blogg, så får jag väl se om jag fortsätter, om någon vill läsa den.

http://aspergerbarn.blogg.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.