Annons:
Etikettsömnproblem
Läst 1371 ggr
[Oceansoul]
2014-07-26 22:11

Isomnia

God kväll på er!

Här sitter jag då, dagen innan ett arbetspass och befarar att jag ska sova så dåligt i natt att jag riskerar att få sparken. Jag har redan åkt på en varning om att jag ser väldigt sömnig och irriterad ut. Har haft problem med att sova sedan jag tog studenten egentligen för 5 år sedan men har inte lagt någon större energi på att lösa just det eftersom att jag först och främst tacklat med min IBS. Men jag sover alltså inte om nätterna.. eller i alla fall förskräckligt dålig och jag har provat alla metoder som finns inklusive stressterapi och har sökt mig till läkare för att få hjälp. Hon bad mig att anmäla mig till någon form av KBT vilket jag gjorde för 2 månader sedan nu och skrev ut ett recept på Propavan. Nu är tabletterna slut och har fortfarande inte fått plats på KBTn, läkaren har själv sagt att hon inte skriver ut mer tabletter innan jag börjat behandlingen vilket innebär ett rent helvete för mig där jag nu som arbetslös (är endast extrapersonal) inte orkar gå och söka jobb eftersom att jag känner mig helt förstörd och inte orkar plugga färdigt. Sömnproblemen förstör allt för mig och jag vet inte längre vad jag ska göra :(

Annons:
[Yllhilda]
2014-07-26 22:53
#1

Dem har inte testat efter någon obalans i kroppen eller så? Ingen har kommit på tanken att kolla det fysiska?

En snubbe min kille känner kan inte sova.. alls. Varannan vecka far han in till sjukhuset där dem fysiskt söver ner honom i ett eller flera dygn. Jag vet inte vad, men det var nåt fysiskt iaf.

Upp till toppen
Annons: