Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1286 ggr
ClaireRedfield
9/17/14, 7:13 PM

Berättar lite om mig

Jag är 25 år och bor i en etta med min sköldpadda. Jag praktiserar just nu på en biltvätt. På min lediga tid så spelar jag mycket tv-spel då jag tycker om "cyber-världen" bättre än den riktiga världen. Jag ritar emellanåt och lyssnar på musik 24 timmar om dygnet nästan.

Jag tycker om djur bättre än människor. jag har svåra tillitsproblem och är misstänksam hela tiden. Detta gör det väldigt svårt för mig att ha en längre relation med någon(bortsett från mina vänner) då det kan vara väldigt krävande att vara tillsammans med mig. Det händer även att mina vänner tycker detta är påfrestande. Jag har ett instabilt humör och kan explodera för minsta lilla grejj och varken jag eller folk i min omgivning vet när jag kommer explodera vilket är jobbigt.  Jag har svårt för närhet så länge det inte är på mina villkor eller det är närhet med någon jag har känslor för, då är det mer okey. Jag visar nog aldrig riktigt vem jag är för under min uppväxt så lärde jag mig att vara stenhård och iskall.

Samtidigt som jag är allt det så är jag jättesnäll,generös och omtänksam. Jag tar hellre hand om andra än mig själv och jag kan älska av hela mitt hjärta.

Detta är bara en liten del om mig själv. Men hoppas med detta inlägg att jag kanske kan träffa andra som har samma problem då jag känner mig sjukt ensam i det här.

Annons:
Geru
9/18/14, 10:40 AM
#1

Hej, och välkommen :p

Några specifika spel som du gillar mer än andra :)?

Annars hoppas jag att du hittar människor med liknande problematik, jag är tyvärr inte en av dom :p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

ClaireRedfield
9/18/14, 4:46 PM
#2

Jag spelar mycket dishonored, call of duty Och Diablo :)

Upp till toppen
Annons: