Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 6176 ggr
toolate
2014-09-18 19:57

Jag vill dö. Nu.

Jag mår så satans dåligt. Tankarna kapas, jag hör massa röster, är ledsen, nedstämd. Tycker livet är skit. Har fått massa mediciner senaste året som gjort att jag gått upp typ 40 kg i vikt - känner inte igen mig själv längre. Inte ens djuren eller någon närstående får mig att känna mig bättre. Jag vill dö. På riktigt. Jag har ca 100 Nitrazepam (bens) hemma och ett par flaskor alkohol. Borde räcka. Hoppas jag. Någon som vet? Och säg inte till mig att det blir bättre, kontakta psyk och bla bla, för de hatar mig och jag hatar dem. Och bättre blir det inte. Hejdå.

Annons:
Candela
2014-09-18 20:01
#1

❤️

Du är viktig. Om det är så jobbigt som du beskriver - drick alkohol, men utan tabletter. Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis en bättre.

VildaVittra
2014-09-18 20:03
#2

Det tycker jag inte att du ska göra, livet är värt att leva även om man mår fullständigt skit ibland. 

Jag tror inte alls att de hatar dig, men trivs du inte med dom så får du ju byta kontakter.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Juel70]
2014-09-18 20:06
#3

Jag tycker inte du ska dricka alkohol heller, för man gräver ner sig själv och blir ännu deppigare av alkohol. Försök ta en dag i taget. Har du vänner att prata med? Har du bra kontakt med någon som vill lyssna? Annars finns jag här. kram

Ps. Om du inte vill prata med någon annan, så prova prata med Jesus. Han ska ge dig frid.

[TooLoover]
2014-09-18 20:23
#4

Snälla gör inte det! 😢 Ditt liv är värt att leva, du är fantastisk, det kommer alltid en bra dag! Fortsätt kämpa snälla! ❤️

Tjeja
2014-09-18 20:44
#5

Toolate! Jag vet hur ändlöst hopplöst det kan kännas! Vill bara skicka dig en varm kram och hoppas att du lyckas hitta livsmening och livsvilja igen! Snart innan det är försent! 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Ebolaa
2014-09-18 21:34
#6

DONT, snälla gör det inte ! Jag vet att många inom psykiatrivården är helt dumma i huvudet, men det är inte du. Låt inte dem förstöra ditt liv. Blir skitorolig för din skull… kram kram kram !! 

Snälla ta dem inte…

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Annons:
martdat
2014-09-19 09:38
#7

kontakta din läkare. kanske ni behöver se över dina mediciner. vet inte vad du äter dagtid men att se över sådant är viktigt om det inte känns bra.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Zepp
2014-09-21 18:14
#8

Lägg in dig akut.. det där med att gå till vårdcentral och eller uppsöka psykmotagningen på vardagar dagtid är rent ut sagt skit.. för de med dina tankar!

Vet inte hur många år min mor höll på med sådant.. innan hon lade in sig och stannade där tills de undersökt henne noga och testa olika medeciner hit o dit!

Till slut fick hon en diagnos.. bipolär sjukdom.. och medecin för detta.. och en himla massa hjälp för att komma på fötterna.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Yin
2014-09-24 08:42
#9

Hej! Jag känner likadant, men det går och kommer, tips för att överleva tills det känns bättre är; chatta med självmordsupplysningen, 19-21, om du har en dator.

Be någon att be för dig och säg att du vill att demonen eller det som är jobbigt ska försvinna och när det kommer tillbaka, så ber du igen!❤️

Lilla Stjärna
2014-09-25 19:40
#10

Flera goda råd här ovan……

Jag ber för dig!    🤗

Upp till toppen
Annons: