Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 1985 ggr
youandyou
9/26/14, 11:13 PM

Panik

Alltidd när jag är ensam hemma så kan inte jag äta grejer på kvällen. och jag får alltid jobbigt och andas och tror jag håller på och dö. Alltid när jag är ensam.. 
Måste ta itu med detta med. Vet inte när jag ska träffa min psykolog nästa gång. Känns som jag inte sagt alla "problem" jag har. och nu blirre utredning. Kan jag hoppa in med fler problem i mellan? Kan jag ringa på måndag och be de skynda sig liiiiite? (Måste ändå ringa de på måndag pga min medicin) 

Men jobbigt detta när jag är ensam.. Är ju ändå 19 år och vill flytta hemmifrån..

Annons:
[Ztevo]
9/26/14, 11:17 PM
#1

Jag får känslan av att du inte har tid med dig själv..

Honestyisdead
9/26/14, 11:17 PM
#2

Du kan berätta saker allt efter hand.

Och visst kan du berätta att du mår dåligt och gärna vill att det skyndas på. Inte säkert det går fortare men det skrivs in.

Mår du riktigt dåligt bör du ringa psykakuten.

youandyou
9/26/14, 11:17 PM
#3

#1 hur menar du nu ?

youandyou
9/26/14, 11:36 PM
#4

#2 Kommer aldrig någonsin ringa psykakuten. Dels för jag är ensam med min hund. Och jag mår sämre om jag är inlåst.

Honestyisdead
9/26/14, 11:39 PM
#5

Det finns också stödlinje där man kan vara anonym

[Ztevo]
9/26/14, 11:41 PM
#6

#4 Hoppas att du hittar din väg! :)

Annons:
youandyou
9/26/14, 11:42 PM
#7

#6 Hur mena du med inlägg 1?

[Ztevo]
9/26/14, 11:55 PM
#8

#7 För mig låter du stressad. Men jag kan ju ha missuppfattat.

youandyou
9/26/14, 11:58 PM
#9

Är stresskänslig och har posttraumatiskt stress syndrom. Enligt alla låter jag stressad men känner inte de så själv. Ängslig, orolig, tom är de jag känner själv.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
JohannaEkroth
9/27/14, 2:35 AM
#12

Varför kan du inte äta? Är du rädd att må illa? Gå upp i vikt?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

youandyou
9/27/14, 9:54 AM
#13

Att jag sätter i halsen i guess.

Annons:
Honestyisdead
9/27/14, 9:31 PM
#14

Har det hänt innan att du satt i halsen?

youandyou
9/27/14, 9:36 PM
#15

Skrev tidigare att jag satte i halsen när jag var i skolan. Då var jag 9 år. Åt inte på någon vecka. (sög på choklad & drack multivitamin) Fick sedan läggas in på sjukhuset och få dropp. Sen börja om tugga allt jätte sakta och mycket. Dricka såna drickor från apoteket, äta barnmat. Och är fortfarande rädd för att sätta i halsen. 

Men är någon hemma så vet jag att då finns någon där som kan rädda mig. OM jag är ensam hemma är jag ochså rädd för att någon bryter sig in, strömavbrott, bränner ner lägenheten osv.

Honestyisdead
9/27/14, 9:40 PM
#16

Hoppas du får rätt hjälp så du blir av  med dina rädslor!

youandyou
9/27/14, 9:43 PM
#17

Hoppas verkligen jag med. Trött på detta skitet. Vafan har jag gjort för att förtjäna detta… :s

Honestyisdead
9/27/14, 9:52 PM
#18

Det finns bra hjälp :) Bara man verkligen berättar om problemen och jobbar med uppgifter man får.

MissClue
9/28/14, 1:01 AM
#19

Jag var sådan på mitt gamla jobb. Förstod inte varför förens nu i efterhand, att det var underliggande stress som påverkade det. Trivdes inte där och nu efter så äter jag som tusan. Var det hemma som denna hemska händelsen hände?

I love not man the less, but Nature more…

youandyou
9/28/14, 3:58 AM
#20

Nej de var i skolan..

Annons:
Upp till toppen
Annons: