Annons:
Etiketterboktipsfilmtipsrecensioner
Läst 1203 ggr
Tonny
2015-01-04 20:03

Viktiga filmer

Ett tipps till alla. Efter att ha sett filmerna, samvetet, offren och lögnen som finns på https://www.artimus.se/whocaresinsweden/sv/whocaresinsweden.php  har jag beslutat mig för att genast börja en nertrappning av en nyss påbörjad medicinering av antidepressivt medel.                                                                                             Har levt två år ihop med en kvinna som tagit detta i 23 år och är oerhört beroende av sin medicin.

Hela hennes sexlust försvann efter ett år och i samband med att vi köpte ett hus och flyttade ihop. Det gick ett par veckor efter husköpet sen började hon må extremt dåligt.  Min son 14 år att sluta komma till sin far. Hennes kommentar i frågan var efteråt" Jag tänkte inte på att han fanns, jag såg bara oss två i huset" Jag kan nu verkligen stå för hur farliga dessa piller är, och hur dom påverkar negativt.

Jag rekommenderar alla att se dessa filmer, och hoppas kunna hjälpa någon med det.

Kram till alla!

Annons:
[EvelinaL]
2015-01-04 20:59
#1

Sluta spamma detta överallt och övertala inte alla att medeciner påverkar hjärna på ett negativt sätt. Det är individuellt. Om du inte gillar medecin och tror att det påverkar hjärnan på ett negativit sätt ät den inte men hitta inte på lögner om att dessa är farliga piller bara för att skrämma folk.

Upp till toppen
Annons: