Annons:
Etiketterom-ifokusom-sajten
Läst 3466 ggr
David
5/12/15, 4:36 PM

Kerstin Johansson är avliden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag startade den här sajten hade jag en parhäst bredvid mig, Kerstin Johansson som var Medarbetare här fram tills dess att hennes hälsa satt stopp för orken.

I fredags, den 7 maj, nåddes jag av informationen att Kerstin somnat in den 30 april, efter en lång och elak kamp mot cancer.
Kerstin lärde jag känna för över 10 år sedan och hon var så nära en "extramamma" för mig som det gick att komma. Vi träffades dock aldrig irl, vilket jag beklagar stort. Vi skulle… men något kom alltid i vägen. Jag tror många här inne, åtminstone de som varit med länge, kände Kerstin och hon hade garanterat en plats i mångas hjärtan.

Kerstin kommer alltid fattas mig, hennes oerhörda visdom och den empati som den kroppen hyste. Jag hoppas hon äntligen funnit ro nu och slipper den där lömska elaka förbannade sjukdomen cancer. Att hon sitter vid snickarstugan och tittar ut över betande kor, för det var något mellan oss två och kor.

Kerstin - SOV GOTT!

ps. Jag hoppas att nuvarande Sajtvärd kan nåla fast detta inlägg för en stund framöver ds.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

  • Redigerat 10/16/20, 6:09 PM av Lona
Annons:
Mia
5/14/15, 8:26 PM
#1

Jag beklagar! Kommer ihåg Kerstin, hon var alltid så omtänksam och hade något klokt att säga. Må hon vila i frid.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[AnimeV4]
5/18/15, 12:32 AM
#2

Jag beklagar 🌺

Upp till toppen
Annons: