Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1710 ggr
GiraffTunga
5/17/15, 2:02 PM

Hallunicationer, Hjärnan

Hej.. Jag är sjuk och erkänner det. Jag har varit på BUP men slutat. Jag skärde mig och drog ut mitt hår, skrek, rev mig med nycklar, naglar och sånt. Och nu gör jag inte det men har panikångest, deprimerad och nytt.. " Hallunicationer " Jag kan säga att det är demoner och Satan som följer efter mig (Har nt kollat på skräck eller nått) och han gör så jag kan ramla ner på golvet och börja svettas, skakas och gråta och röra mig helt konstigt. Sen så känns det som min hjärna har nått fel.. Det känns som min hjärna blir svart och har en konstig huvudvärk och kan känna min hjärna i mitt huvud.. Har jag någon sjukdom? Ska jag gå till BUP igen?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
vaniljkaka
5/17/15, 10:33 PM
#1

Men gud vad otäckt de låter :( Ja klart du ska ta hjälp, låter ju rätt allvarligt.

Aleya
5/18/15, 7:36 PM
#2

Till BUP med dig. Så får dom utreda. Det låter helt klart som ett tillstånd en människa som räknas som frisk inte skulle uppleva. Men du säger samtidigt huvudvärk, är det något som läkare har undersökt tidigare eller?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Candela
5/25/15, 7:31 PM
#3

Prata även med en "vanlig" läkare.

GiraffTunga
5/25/15, 11:44 PM
#4

Aa.. Hade möte med skolan… Dom vill jag ska ta tester hos läkare.

You can not judge me unless you know me.

Maria
5/26/15, 3:36 PM
#5

Du ska absolut söka vård snarast.

Det positiva är ju ändå att du skriver här och är medveten om dina "syner" vilket hade varit oroväckande om du inte var.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: