Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
06. Behandling/Medicin

Blodsockerfall av voxra?!

2015-08-31 11:39 #0 av: MissFlisan

Hej!
Är det någon mer än jag som akuta blodsockerfall av voxra?
Jag vet inte om blodsoclerfallen betyder att jag behöver äta mer eller om jag bara kommer gå upp då.. Dock gick jag ner efter några månader med voxra men nu är ju uppe i min vanliga vikt igen men jag fortsätter att få sådana blodsockerfall och jag är rädd att jag bara ska fortsätta att gå upp i vikt...

Anmäl
2015-08-31 16:25 #1 av: IaMiaMaria

Jag fick inte det då jag åt Voxra, men det står med som mycket sällsynta biverkningar i Fass. Det låter ju väldigt besvärligt, så ta upp det med din läkare. Voxra kanske inte är rätt medicin för dig.

Anmäl
2015-09-01 00:40 #2 av: Geru

Äter du ordentligt och så? Om du gör det skulle jag nog gå till en läkare. Annars får du se över kosten.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.