Annons:
Etikettschizofreni
Läst 1198 ggr
0304
2015-09-22 20:41

Mitt liv med röster

Dem är utländska pajaser som vill förstöra för en ny svenne som jag. De inser inte min överlägsna stil i hårdrock. Ingen gör något även en röst hotar med stryk av hans polare i min radhus. Han kämpar åt andra personer än sig själv mot mig. Han v¨ågar inget på nära avstånd mot mig för då kan det bli bråk. Levat senaste 9 åren som hårdrockare även jag inte besökt Sweden Rock 1 mil från min stad. Ska sluta med alkohol fr.o.m. förra veckan med 4 små brukar starköl som inte var en effekt i huvudet. Har druckit 15 små burkar starköl som mest och det gav effekt. Var i tonåren av en langare i min stad. Första alkohol stunden var 15 år och 6+1 - 4,5% - 50 cl och jag var asfull i första alkohol. Sen har jag druckit 3 vodka och 1 champagne + cider + vin + liqör + tequila och slutligen rom. Nära alla sorter som finns i alkohol.

Fick psykos 2004 och efter skolan sommaren 2004 har jag hört på röster. Utlänningar som vill jag ska ha däng den andra rösten andas, röker och äter igenom han ger aldrig upp säger han. Han vill byta plats går inte från distans även han säger han kan från distans så kan han inte byta plats. Tror det är min stads utländska pajaser är mina röster. Mellan 2004-2006 låg jag inne i Karlskrona och Karlshamn i psyket för bota min sjukdom av scrizofreni för rösterna är dumma innerst inne. Juggen vill min förlust som musiker. De anser det är nazistiskt och lyssna på hårdrock, techno och pop men jag får tycka vad jag vill i Sverige. Guds lagar i Sverige utom i dråp, våldtäkter och misshandel för då är det polisen som bestämmer och juryn bestämmer straff.

Utländska pajaser i min stad gör allt för att förstöra för en ny svenne som mig. Mina röster anser jag gjort brott i skolan som jag fick av mig genom min  polare som svek i skolan när en person och jag stack ifrån mulatten med katolismen som religion. Får stick afrån polare om jag vill. Det hände i 2004 efter jag ändrade mig från hip hop till hårdrock som innebärde en effekt och sticka ifrån min polare halv irakisk och halva polack. Liksom jag som bestämmer över mina drag. Ingen annan person bestämmer över mitt liv som en jugge tycker tvärtom i hårdrockstider med ny vän med samma effekt i musik. Han är halv jugge och halva svenne. 3 mil från min stad även vi träffades i min stad 2009. 2010 flyttade han tillbaka till hemstaden i Blekinge. Bestämmer över mig själv. Är rasist igen 2015 som åren 2010 och 2011. Juggen i min tankeställning trodde jag är nazist.

En berättelse om mig sen 2001 där krökandet började och min sjukdom som ska försvinna om inte då blir det 20-30 år till denna gången är min tro. Guds lagar i Sverige är det. Utländska pajaser långt ifrån får inte göra något. Utländska röster tror på Kristus. Ortodoxer och lutherska röster. Säkert sånna jag träffat innan som är mina röster. De säger inget om sig själva. De är hemliga om sin idenditet.

SD eller Centerpartiet 2018.

SD = Fascist staten Sverige. 

 Lyssnar på musik Lyssnar på musik 

Annons:
0304
2015-09-22 20:47
#1

Falska utländska röster så jag tycker om dem. 

Dem vill inte utan min polare från Irak och Polen.

Men jag vill tvärtom.

Jag bestämmer över mig och ingen har inga rättigheter mot mig.

Vilka konstigheter det finns av utlänningar.

SD eller Centerpartiet 2018.

SD = Fascist staten Sverige. 

 Lyssnar på musik Lyssnar på musik 

0304
2015-09-22 20:55
#2

Utlänningar är en mindre utan mig och det vill dem hämnas för. De trodde bara nazism om mig men jag är rasist istället som går bredvid bråkstakar i min stad. De anser rasister får klara sig i min stad. Finne ligister i min stad slåss bara mot nazister om dem kommer nära såna.

SD eller Centerpartiet 2018.

SD = Fascist staten Sverige. 

 Lyssnar på musik Lyssnar på musik 

eirwen
2015-09-23 02:42
#3

I och med osammanhängande inlägg så låser jag denna tråden.

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: