Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1730 ggr
NatureCraft
2015-10-26 13:21

Brev till "Pappa"

Kära Pappa.

Varför lämnade du mig? Du lämnade mig som liten jag vet, förlåt… Om det är mitt fel. Kriminell är du men har ändå kärlek för dig.

Hatar, saknar och älska dig samtidigt.. Ni som har pappa ska vara glada

För jag lider varje j***la dag!

När jag var 9 var den sista gången jag fick se dig… Du luktade knark.. Hade 4000 kr löst i fickan..Snälla… Varför vill du inte se mig mer? Vet du ens att jag existerar?

Gråter varje dag pågrund av dig! Liknar dig otroligt mycket! Blir nyfiken inom kriminalitet för du är kriminell.  Svårt… Jag undrar varje dag vad du gör exakt nu.

Känner mig tom. Vart är du, vad gör du? Minns den dagen jag fick ett brev från socialen

" Om du har kontakt med din pappa så måste vi ta dig ifrån din familj " Glömmer aldrig va dem sa där.. Jag önskar att du var med mig.. Men nu har jag lust att somna och aldrig vakna.

Annons:
monstermash
2015-10-26 17:37
#1

Det är inte ditt fel. Testat att prata med någon om dina tankar om det här, typ kurator?

Kram.

lurituri
2015-10-27 06:53
#2

Kära du! Blir otroligt berörd av att läsa vad du skriver om din dåliga relation med din pappa! Ta aldrig någonsin på dig skulden för att det är som det är! Din pappas liv är säkert så förgiftat av missbruk, kriminalitet och annat skit att han antagligen inte KAN ha en normal kontakt med dig! Varför kan inte soc/BUP istället hjälpa dig att få träffa din pappa regelbundet? Och vad säger din mamma? Har hon något förslag till lösning? Kurator, psykolog eller bara klok vuxen! Du måste ha någon människa att prata med!! Jag har haft en pappa-relation som har varit lika med noll. Och han är en numera pensionerad, välbärgad affärsman. Han valde helt enkelt bort mig för att ha ett bekvämt liv med resor, golf och ny familj. Så ego-trippade män utan empati finns i alla läger! Sök hjälp och försök att få till nåt telefonsamtal eller nån träff med din pappa ibland. Vem vet, han kanske skäms och har såna skuldkänslor för att han har svikit dig att han inte pallar med att ta kontakt själv! Min situation har påverkat hela mitt liv - som inte har gått som på räls! Försök att få stöd och hjälp med detta innan du sitter i samma båt som din pappa. Styrkekraaaaaam!!! Lurituri

Upp till toppen
Annons: