Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1924 ggr
NatureCraft
10/26/15, 1:28 PM

Är jag sjuk igen?

Hej.. Sist var jag sjuk i april tills juli, Blev inlagd i Juli. Nu börjar jag gråta varenda dag pga min pappa och hur jag mår.. Gråter max 5 gånger varje dag och skär mig hela tiden… Är beroende och har testat att bränna min arm. Idag när jag vaknade så skulle jag ur sängen men fick massa tankar " Lägg dig i sängen igen ! Lägg dig, lägg dig! " Har ni fått uppleva att ni är sjukt trötta att ni kan dö för sömn men ni kan inte somna? Så har jag känt mig hela tiden nu! Har inte kunnat svälja något ordentligt pga min hals trycks innåt känns de som. Vill inte umgås med vänner eller familj, Vill inte ens krama någon.. Är alltid irriterad och arg och vill vara ensam hela tiden. Bråkar och skriker mycket i skolan med… Så vad tror ni?

Annons:
monstermash
10/26/15, 5:36 PM
#1

"Gråter max 5 gånger varje dag och skär mig hela tiden… Är beroende och har testat att bränna min arm."

"Vill inte umgås med vänner eller familj, Vill inte ens krama någon.. Är alltid irriterad och arg och vill vara ensam hela tiden. Bråkar och skriker mycket i skolan med…"

Om du läste någon annan skriva så, hade du kunnat svara något annat än ja på din fråga? Så, ja, jag skulle säga att du är dålig igen och genast bör ta tag i det. Prata med kurator eller personen du pratade med när det var dåligt i våras, igen.

Intefulltnormal
10/26/15, 8:05 PM
#2

Jag skulle säga att du är dålig igen och tycker verkligen du ska ta och kontakta en kurator/psykolog. Går du till någon terapeut eller liknande nu?

EPMSS
11/10/15, 1:41 AM
#3

Har du svårt att andas som kommer som attacker? Lider själv av stor panikångest men går hos psykolog. Gå inte tänk på att lägg dig igen, dagen väntar skäm bort dig med glass och bio. Vi alla måste upp och ta itu med dagen, göra saker som behövs göras, skaffa hobbys som t.ex måla, skriv, skådespel, film, spela spel och ect. Sluta att bränna dig, de svider mer i framtiden.. gör saker som har alltid fått dig att tänka på annat och må bra, bli inspirerad av internet, böcker och verkligheten. Eventuellt få hjälp. Ha de bra och ta hand om dig nu!

~ But why? ~

Upp till toppen
Annons: