Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1591 ggr
Salitzy
1/3/16, 1:23 AM

Kraftiga humörsvängningar (viktigt)

Hej. Har ett väldigt problem. Jag är den där känslosamma personen som vänder humöret på en femöring. Jag kan faktiskt bli aggressiv och hota. Senaste gången jag blev arg var nog när min klasskompis gav ut en rasistisk kommentar mot min bästa vän. Mina kompisar fick hålla i mig för att jag inte skulle slå till honom. Han fick en rejäl utskällning av mig. Detta var inte första gången. Med tanke på den arga sidan utvecklade jag även rädsla. Förut älskade jag att kolla på Disney filmer och andra komedier tex. Är ett stort Harry Potter fan och jag blir verkligen lycklig av att kolla på det. Men nu efter ett tag kan jag nästan bara kolla på Harry Potter och filmer för 7åringar. Mina vänner kollar på Maze Runner och jag kan knappt kolla på en Disney längre. Jag vågar inte längre hänga med vänner. Vi är väll ett gäng på 5 tjejer i nya skolan som är med varandra. De är med varandra minst 3 ggr i veckan. Jag vägrar följa med dom. Dels äger jag en häst man ska ta hand om. Senast när en tjej fyllde år blev de arga på mig för att jag skulle till min häst. Jag hade sån rejäl ångest och grät hela vägen till stallet för att jag kände mig så feg och töntig. Kan verkligen inte konsertera mig på lektioner. Har prestationsångest och blir sjukt Depp när mina vänner säger att de har bra betyg m.m. Senast jag verkligen var Depp var nog under ett bråk med familjen och jag kände då att jag ville flytta hemifrån. Jag avskydde mina föräldrar vid det tillfället. Den ÄNDA av mina kompisar som inte ställde frågor var en tjej. De andra frågade typ vad som hade hänt och varför jag avskydde som. Jag får jämt höra av en av tjejerna att jag är "äckligt smal" och tror ju såklart att jag enligt henne är äcklig. Vet inte vad jag ska göra med mina vänner. Ibland förstår de mig och stöttar mig och ibland är de hemska monster som tycker att jag är dryg m.m. Vad ska jag göra tycker ni? MVH E

Annons:
Upp till toppen
Annons: