Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1039 ggr
The Zombie
3/27/16, 1:16 AM

spiralen rätt ner i botten.

Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Inte heller hur jag ska ta mig ur denna djupa depression. Tidigare har mitt mående gått mycket upp och ner..som en berg- och dalbana, men de senaste månaderna har jag i princip varit konstat deprimerad. Jag har försökt att förklara för min närmsta vän, men det har liksom aldrig riktigt kommit till den seriösa nivån eftersom jag väldigt lätt döljer allt under fasaden med ett leende och skrattar bort allvaret. Jag har försökt att "visa" för mitt boendestöd att det är påväg i fel riktning men då orkade jag inte ens sätta upp fasaden, jag sa direkt som det var. Och på hennes 17 minuter "långa" besök så sa hon jaha..sen drog hon. Och under denna veckan har hon bara skickat ett sms att hon har fullt upp hela veckan. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, är så himla trött på att leva mitt liv såhär..men samtidigt har jag ingen ork längre att ta itu med NÅGOT. Sedan har det skett vissa andra saker i mitt liv som gjort det betydligt tuffare men när jag fick hem ett brev med ett positivt innehåll kunde jag inte ens glädjas åt det.. Gah.

Annons:
Upp till toppen
Annons: