Annons:
Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 1948 ggr
[Wijnja]
6/28/16, 9:36 PM

Är i vardags psykopats händer

Jag har hamnat i en vardags psykopats händer jag tar mig inte hur hennes händer funderar på en enda utväg självmord

Annons:
vallhund
6/28/16, 10:00 PM
#1

Du får nog förtydliga dig, är det en parrelation eller…annat? I så fall vad?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Wijnja]
6/28/16, 10:01 PM
#2

Min kompis manipulerar ljuger mm utnyttjar en skadan är redan skedd

MissClue
6/28/16, 10:03 PM
#3

Det är absolut ingen utväg. Du kan komma loss från denna person och få tillbaka dig själv, garanterat

I love not man the less, but Nature more…

[Wijnja]
6/28/16, 10:05 PM
#4

Just finns det inget hopp

vallhund
6/28/16, 10:08 PM
#5

Ingen här kan hjälpa dig om du inte berättar vad det handlar om.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Wijnja]
6/28/16, 10:11 PM
#6

En kompibsom utnytjarmig både känslomässigt penga mässigt

Annons:
Sindri
6/28/16, 10:38 PM
#7

Man kan faktiskt säga upp bekantskapen med folk som suger energi ur en. Det har jag gjort två gånger i mitt liv.

Du måste mentalt stänga ut personen ur din hjärna och ditt känsloliv först. Bara var iskall, spela teater vad som helst. Ta totalt avstånd och inte ens prata med.

Som att sluta röka eller sluta med annat missbruk.

MissClue
6/28/16, 10:38 PM
#8

Är det mycket pengar det rör sig om och vad är det som hindrar dig att stänga ute denna "kompis" ur ditt liv?

I love not man the less, but Nature more…

MissClue
6/28/16, 10:42 PM
#9

Så länge du inte gör något fruktansvärt onödigt så finns det alltid hopp!Kan du inte kontrollera tankarna på självmord så kontakta akuten, vänner, familj eller googla så får du upp jourtelefon som är tillgängliga dygnet runt.

I love not man the less, but Nature more…

vallhund
6/28/16, 10:57 PM
#10

Hur gamla är du o din kompis? Jag får en känsla av att iaf du TS är väldigt ung.

Vad har ni för relation o varför låter du dig trampas på? Har hen någon hållhake på dig?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Wijnja]
6/28/16, 11:13 PM
#11

Jag är 37 vi har marsvins intresse 19000 är skulden på

vallhund
6/28/16, 11:25 PM
#12

Befinner du dig i något slags beroendesituation gentemot hen? Vilken i så fall?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

MissClue
6/28/16, 11:38 PM
#13

#11 

19.000 är mycket pengar men en summa jag skulle struntat i att få tillbaka bara jag slapp personen. Jag har lite svårt att greppa vad det är som försegår, hur har denna personen fått ett sådant grepp om dig och lämnat dig hopplös? Det kommer lösa sig

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
[Wijnja]
6/29/16, 5:24 AM
#14

Vet inte man tror det bästa m personen för personen är en psykopat skadar andra människor

Sindri
6/29/16, 9:18 AM
#15

Har du någon vettig anhörig eller annan vuxen människa omkring dig som kan hjälpa och stötta dig i detta?
Eventuellt får du gå till kronofogden med din fordran. Du kan också stämma honom/henne.

Om den här personen blir obehaglig kan den få kontaktförbud gentemot dig. Du skall inte behöva vara rädd. Tyvärr finns det gott om manipulativa personer som inte drar sig för att utnyttja andra, och dessvärre har de inte förmåga att förstå hur fel de handlar, saknar empati mot andra och tänker bara på egen vinning.

[Wijnja]
6/29/16, 10:15 AM
#16

Du har rätt där

[Wijnja]
6/29/16, 10:16 AM
#17

Hon utnyttjar ljuger

Calcifer
6/29/16, 12:49 PM
#18

Fast det betyder inte att hon är en psykopat, även om det naturligtvis inte låter som en bra människa. Kan du kräva igen skulden på något vis, genom att t:ex låta det gå till kronofogden eller med poliskontakt?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Wijnja]
6/29/16, 12:51 PM
#19

Går nog inte tyvärr hon har psykopatisk drag har kollat lite på internet

vallhund
6/29/16, 3:18 PM
#20

#19 Att du kollat lite på internet är inte samma som att vara leg Psykiatriker eller leg Psykolog o kunna ställa diagnoser, vilket, btw, inte görs via internet.

Du får inte bättre svar för att du startar en ny tråd utan att svara på frågor i denna.

Vilken hållhake har hen p dig förutom diande marsvinsbebis?

Ibland är lärpengar i livet dyra, själv skulle jag avskrivit marsvinet på förlustkontot samt vänt mig till kronofogden för hjälp med att driva in skulden o dessutom klippt alla band.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
IaMiaMaria
6/29/16, 4:57 PM
#21

Det är ju du som väljer vilka människor du har i ditt liv. Varför har du fortsatt att låna ut pengar till en som aldrig betalar tillbaka så skulden blivit så enormt stor.

Att ge en person diagnosen psykopat efter att du googlat runt lite är ju inte så snällt. Att personen kanske inte mår så bra och beter sig på fel sätt gör den inte till en psykopat.

Varför har du fortsatt att umgås med denna människa om du nu tycker att hon beter sig hemskt.

Välj att gå därifrån och kräv tillbaka det som är ditt eller släpp det.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[Wijnja]
6/29/16, 4:57 PM
#22

Det är det jag ska göra

[Wijnja]
6/29/16, 4:59 PM
#23

Blir inte låna ut mer pengar nu är det stop

Agafia
6/29/16, 11:49 PM
#24

Jag vet inte om du skojar med oss eller om du är otroligt naiv för att vara 37 år ? Tycker bara det låter helt galet , med risk för att jag får på skallen nu 😎

[Wijnja]
6/30/16, 4:49 AM
#25

Varför skulle jag skoja

vallhund
6/30/16, 10:53 AM
#26

#24 Jag lutar mer åt att TS har någon slags neuropsykiatriskt funktionshinder o därför är sårbar o utnyttjas av någon som hen är beroende av, t ex en PA.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Agafia
6/30/16, 1:21 PM
#27

#26.det vet vi inget om , kan bara spekulera .

Annons:
IaMiaMaria
6/30/16, 2:14 PM
#28

Om du nu mår så pass dåligt av detta så att du funderar på självmord då tycker jag att du ska kontakta akut psykiatrin på en gång, de kan hjälpa dig på flera sätt, både med ditt eget mående och vägleda dig i hur du kan gå till väga att bli av med den här personen. De har kuratorer bla som är bra på att hjälpa en i svåra sociala situationer.

Jag hoppas att det blir bättre för dig så att du inte behöver tänka på självmord för det är riktigt jobbigt.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

vallhund
6/30/16, 2:19 PM
#29

#27 Ja det är synd att TS inte lyckats förmedla mer om situationen, det blir ganska hopplöst att försöka hjälpa eller komma med konstruktiva förslag då.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: