Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1723 ggr
Whatsupdoc?
7/13/16, 8:23 PM

Har haft det jobbigt i mitt liv

Hej, jag heter Charlotte, är 23 år & har Autism(-spektrum för & göra min mamma & läkare nöjda). Jag vill skriva av mig lite här & se vad ni tycker & tänker om mig. Jag har inte haft det lätt i mitt liv, varken i min barndom eller senare tills nu. Min familj har inte varit till nån hjälp, mest min pappa & lillasyster. Mamma har Asperger & jag har Autism-spektrum, medan pappa & lillasyrran inte har nån diagnos, vilket har försvårat mycket. Pappa & lillasyrran har gaddat upp sig & tycker mamma är jobbig & försöker få det att smitta av sig på mig, men jag har inte låtit mig lurats, jag vill i alla fall hjälpa henne med hennes problem, men de skiter i det. Jag har blivit kallad 'smal som ett skelett', 'osocial'(är fortfarande kallad det av pappa & lillasyrran), tråkig, lat etc. sen jag var liten & det har satt sina spår. Jag har aldrig blivit positivt kommenterad eller engagerad i nånting, inte ens min familj hjälpte till i nånting, de tror att jag inte kan göra nånting själv, eller göra bra ifrån mig utan att de måste vara med. Jag har flyttat ''hemifrån'' till ett stödboende & får hjälp av personal & sånt, men hoppas att jag får flytta längre bort, typ till ett litet hus nära skogen eller ute på landet med liten tomt.

Annons:
frejaspluto
7/13/16, 8:28 PM
#1

Hej! Jag ar misstänkt nått när du och jag har varit på varandras trådar … Du jag kommer att PM dig ikväll eller imorgon . Läs, Kram!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Whatsupdoc?
7/13/16, 9:18 PM
#2

#1 Okej,

Kram!

Whatsupdoc?
7/16/16, 9:13 AM
#3

#1 Okej, kram!

Upp till toppen
Annons: