Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1271 ggr
Fannyshamster
2016-09-29 20:10

Skriver av mig

Hej jag måste skriva av mig lite nu men först vill jag berätta om mig. Heter Fanny och har bytt skola för ett årsedan men nu måste jag skriva. Jo när jag började i min nya skola var allt som vanligt men nu när jag började femman så är det en tjej som har blivit mer ( kan inte beskriva det) men hon blir argare och lägger sig i problem så det blir större. Är inte den tjejen som bråkar, är tjejen som inte säger så mycket i grupper om jag inte vill.men idag på idrotten så " tafsade " en i min klass på mig. Då ska hon lägga sig i när tjejerna är i omklädningsrummet och säga att jag var med på det ( det var jag inte) och jag blir så arg. Och så säger hon att en annan kille gjorde det oxå ( han var inte öns i närheten av mig) jag vet inte vad jag ska göra. Och hon säger det till alla oxå så min kusin går på han som gjorde det ( min kusin gör oftast det om nån gör nått mot mig) har sagt att han inte behöver lägga sig i. Men jag vet inte vad jag ska göra. Vågar inte säga nått till henne elr till nån annan i klassen. Förlåt för att jag skrev måste skriva av mig lite ibland om jag inte vill prata med nån annan

IF the way don't go right, go left

Annons:
Upp till toppen
Annons: