Annons:
Etikettallmän-psykologi
Läst 1253 ggr
Goagubben94
2017-01-29 01:45

Hjälp

Vet inte hur jag skulle skriva De två senaste åren 2014-2016, skadade mig i vaden innan 2013 var slut, var riktigt vältränat explosiv rörde mig på ett rörelsemönster jag knappt trodde fanns tillgängligt för mig, men tappade allting, fick depressioner, ont i kroppen, många som gav mig pest, riktigt dåliga som inte lyssnade på kroppen, gick till en sjukgymnast, hon sa att jag hade en vadbristning i högervad, skulle alltså rehab mig i 3-4 mån, det var då som jag började lyssna helt på min kropp på riktigt, men det var inte slut där, jag fick riktigt dåligt självförtroende och hjärtat brustit till ordentligt Sen var det väl över Men sen när jag sprang ett lopp under oktober så var det någon som knuffade mig och jag föll ner, det var som att sluta ett lopp på 1 min, jag kunde knappt tro va som hände, det skrek till i kroppen, Det var då jag slutade helt med löpningen och ville börja med löpteknik istället för att det gjorde så ont i kropp och själ, Sen under 2015 så hände det som inte skulle hända men som gjorde att jag inte kunde spela trummor till 100%, som ingen brydde sig om, de bara struntade i det till 100%, det okända Karpaltunnelsyndromet när jag spelade trummor, hade haft det i 1,5 år, beställde en tid i samma sjukgymnast, hade så ont i handleden o i kroppen, mina föräldrar lyssnade inte, det strålade till ordentligt i handleden som in i bomben Sen så får jag när jag springer fort så strålar det längs kotorna upper och lower plus nacken, tror aldrig att jag har så mycket ångest och depression Sen judon har jag blivit otroligt kränkt och ångest och ledsen, när det finns tränare som tvingar en och träna fastän man inte vill, de ska göra illa en mentalt och allt, när man hamnar i fel grupp så gör de otroligt mycket fel och så får man ångest och man blir inte förstådd alls, det har ökad otroligt mycket, man blir inte accepterad och ingen respekt längre alls, de är otroligt dåliga på kroppens anatomi, när man inte orkar så tvingar de en o tränar, så är man tvungen och sluta för att tränarna bara ska styra över en och bestämma över allting, andra tränare från klubbar över Sverige är exakt samma, nu har man längre inget självförtroende o leende för dessa människor för de är inte omtänksamma mot en Har även testat på basket också men det var inte ens okej och prata med de på basketen, kändes som att man inte ens var välkommen Så nu vet jag inte hur jag ska göra längre när alla är på mig och när min kropp strålar ut smärta genom ryggen

Annons:
greenseng
2017-01-29 01:55
#1

  Tror nog att det är bättre att du lyssnar till din kropp i första hand. Och inte till andra människor (inklusive mig 😃 ). Allt handlar om pengar idag så det är svårt att hitta en bra tränare i ex. judo. Och det är svårt att hitta någorlunda hänsynsfulla människor alls i ett system där pengar är viktigast.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Goagubben94
2017-01-29 02:03
#2

Sen alla klagar på mig för att jag spänner till i musklerna när de ska kasta, så otroligt kränkande, orkar inte med sådana otroliga typer

Goagubben94
2017-01-29 02:05
#3

Tränade i en grupp för personer med intellektuella funktionsnedsättningar och det funkar knappt och träna för har tränat i 11 år och tycker det går för långsamr

greenseng
2017-01-29 02:07
#4

  😃 Världen är full av en massa puckos som tror de vet allt men som egentligen bara är störande. Det bästa är nog att strunta i dem. Då undviker man en massa problem. Och problem finns det gott om ändå.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

OnlineCores
2017-01-29 02:08
#5

Ta en sak i taget, och så möter man psykiska besvär med psykisk behandling, samt att man möter fysiska problem med fysisk behandling.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Agafia
2017-01-29 08:38
#6

Trodde du höll på med Yoga , eller så har jag blandat ihop dig med någon annan med liknande signatur.

Annons:
Goagubben94
2017-01-30 10:24
#7

#6 Jo jag höll på med yoga också, hoppas iallafall att det kommer ta mig till en välbefinnande plats :) Hur ska jag göra? Tränade judo i Landvetter, blir det bättre om jag byter klubb till Frölunda? Hoppas att det blir bättre

Goagubben94
2017-01-30 10:26
#8

Så hoppas jag på att ingen kommer klaga, inte speciellt över mina tics och att jag spänner musklerna automatiskt

Upp till toppen
Annons: