Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1414 ggr
lillan-65
8/9/17, 3:16 PM

VARFÖR

Hej ja TROR att det kan funka o skriva här för frågor om man har kuratoror istelet för psykololog?? Där ja bor fins det inte direkt psukologer men ja har en bra kurataor istelet. MEN ja VET att dom sekert inte kan svara på allt man undra men ja tenker att snart ska ja dit o ja VIL fråga hene OM VARFÖR ja har det så jobit med så myket i kenslor o sånt när allt blir anorlunda o det tileksempel är semester så förendras ju vardan o det fiksar ja inte så bra trots att ja vil ha semester o deta är inte nytt heler för när ja va liten fik ja va hos min moster o kusin om familjen åkte nånstans JUST FÖR det blev för jobit för min familj o ja försörde för dom liksom o ja hade jemt rolit hos min moster o kusin så det kens INTE som nåt hemst o ja var med van att vara där MEN nu är ja vuksen o önska ja kunde kena att ja VIL åka nånstans o lengta o va som alla andra. På ytan försöker ja det men inuti mej blir det kaos typ . Kener mej ofta verdelös o att ja inte klara allt som andra klara (se ja ju så INTE inbilning) o jo det har tyver altid varit så o ja har jemt fåt svar när ja var lite av mina föreldrar att det bero på att ja är född i norland o DÅ trode ja på det men ( mina syskon är inte föda där o har lett för allt) MEN nu är ja vuksen o VET att det inte kan bero på det men ja vet med att ja kener att IBLAND tror ja ja skule bli lugnare INUTI mej o få veta VARFÖR. MEN ja tösr inte riktitit för då kansje min kurataor tror att ja inte lengre vil gå till hene o så är det inte.  Ja har hjort mågna hjernrönkenenen o allt visat perfekt. Så där fik ja inte svar på varför. Ja kan lett bli deprirmerad av det o motjon hjelper men inte helt. Ja tenker att ja komer dö ovetanande. Ja har en nevrorlog som ja tyker jetemyket om men hon har med jetemågna pasienter eftersom det är stortrt sjukhus o derför vil ja inte tröta ut hene med frågor som inte jilras i epelepsin. sen nu kener ja mej depad av att ja KANSJE mist en vän som ja kan prtatata med allt om (ja kan inte få kontakt med hene). Ja hade hene på nätetet o aldrig trefat hene i verkligheten men derför får ja inte kontakt med hene. Ja har best kontakt med menjot på nätetet för ja har svårt med o treffa mensjor i verkligheteten, O det vet ja inte heler VARFÖR. MEN hon ja fik kontakt för vi hade sama doktor (hon har med epelepsi). Ja NESTAN funderarde på o rigna till det sjsukhuste o fråga om ja kan få henes adress men ja tror inte dom lemnar ut sånt. JUST NU har ja så myket i huvet o vet inte HUR ja ska tenka. Ja har kansje skrivit för myket för o få svar men ja behövde skriva av mej o kansje hopas nån förstår hur ja tenker med allt o få råd.

Annons:
lillan-65
8/9/17, 3:33 PM
#1

Ja nu svara ja mej sjelv. MEN ja kansje med ska seja att ja HAR trefat en psysksolog en gång snapt o bara skule svara på frågor o sen va det klart. MEN han verkade jetesnell men ja mins inte vad han hete o anars kunde ja ju be o få han men o bara bestella tid törs ja inte för då kansje ja få den andra som va med o hon va jetearj på mej utan ja fatade varför. Så tenk om ja skule få hene det skule ju INTE bli bra. O ja mins inte namnet på NÅN av dom eftersom ja inte skrirvit upp det (har dålit mine.

lillan-65
8/9/17, 3:43 PM
#2

NU vet ja vad ja nog undrarar. kan en kurator shicka remis till en psukolog?? O kan hon kola i papper bakåt i tiden om VEM man treffade. Det är nemligen flera år sen o ja mins inte hur mågna.

Maria
8/9/17, 4:00 PM
#3

DIna journalanteckningar finns alltid kvar. Risken är väl snarare att den psykologen du tyckte om kanske inte jobbar kvar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

lillan-65
8/9/17, 4:10 PM
#4

Tack för svar. Ja ska kola med min kurator o se hur hon sejer om allt. Nu har ja haft hene ett tag o kener att hon är snell o ja törs nog pratata med hene om det. O ja kom med på att på den vårdcmenetralen så treffade ja en doktor (men för foten o han va jetebra tror ja så kansje hon kan fråga han om en remis till psukololog om inte hon kener att hon sjelv kan hjelpa mej. Blir det otrevit o fråga hene så??Altså min kurator. För ja vil INTE hon ska tyka ja är otrevlig nemligen för hon är veldit snell. Tacksam för svar på det.

Maria
8/9/17, 4:11 PM
#5

Frågor är aldrig otrevliga när det gäller vården.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

lillan-65
8/16/17, 10:03 AM
#6

tack för svar. O NU har ja ijen tagit tag i mit liv. Ja ojilar när det inte är som vanlit o folk har sememster o sånt o allt är anorlrunda. MEN ja har med slarvat med min motjon lite tyker ja sjelv. SÅ NU har ja 1 skrivit allt ja ska ta upp med min kuratator 2 motjonerat av bara tusan fast med cykel bara efetersom ja ahr ont i mon fot. 3 hjort alla balansövnvingar som ja inte hjort nu på ett tag för ja tapade lusten o vile je upp. MEN NU kens det BRA att ja INTE ska je upp allt ja VET ja mår bra av o som hjör mej bettre. Jer jag upp blir det ju bara ja sjelv som blir MEST lidanande. Det som hjör MEST ont just nu o som ja enu inte hitatat lösning på är att ja kansje mist en vän som ja inte vet varför o ja kan inte heler nå hene (eftersom ja inte vet mer en bara förnamamn o stad. så DÄR vet ja enu inte HUR ja ska tenka. Ja VIL INTE tro att hon trötnade på mej utan o skriva det MEN att je upp är inte min grej o pasar inte in på mej o kansje är hon bara uptagen o OM det inte skule va så tenker ja istelet för o tenka negativt som ja bara må dålit av att tenka att vara taksam för all tid vi endå hade ihop o myket vi har stötatat varandra i livet o funits för varan. HUR man tenker ÄR viktititit.

Annons:
Upp till toppen
Annons: