Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 1277 ggr
Ahees1
2017-10-26 18:43

Vilken dignos kan jag ha?

Hej, Undrar om jag kan ha någon pesonlighetstörning/diagnos? *Är väldigt ofta ärlig vad jag vet, nästan jämt. Om jag manipulerar har jag ingen anning om.. *spottar utaomhur *Är väldigt mycket i nuet och nästan aldrig tankar, gör inte så mycket analyser av folk och deras kroppsråk "bara är" och går *Vilket innebär att jag är impulsiv och har brottom, t.e.x när jag möter någon som står ivägen *Pratar normal mycket *Har knappt empati men går på psykofarma också *Tänker endel över mig själv på något ångestfyllt sätt, vem jag är etc. *Har varit med om trasig barndom och trauman Så vad tror ni, kan jag ha något? är det något ni undrar är det bara ställa frågor.

Annons:
Aleya
2017-10-26 19:08
#1

Om du funderar gällande diagnos så kontakta en läkare. Skulle vara ganska fel av någon att "ge" diagnos på nätet. Så som sagt kontakta läkare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Katniss
2017-10-26 19:10
#2

Omöjligt för oss att säga. Om du är osäker sök dig till läkare eller psykolog.

R.I.P. Anton 💔

Honestyisdead
2017-10-26 19:30
#3

Jag hade inte misstänkt något. Men om du känner att din vardag inte fungerar av någon anledning så prata med psykiatrin.

OnlineCores
2017-10-26 19:39
#4

Den bedömningen måste göras av någon professionell som kan bl.a. människans patologi. Jag skulle inte heller misstänka något allvarligare.

Jag tycker du tittar för mycket på symtomen istället för orsakerna. Det är typiskt när man försöker analysera sig själv.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Jarl]
2017-10-27 22:00
#7

#6  nej det var nervärderand av medlemmar 😃

Farwuq
2017-10-28 15:50
#8

Detta forum är inte till för att ställa diagnoser on line.
Vi försöker bara peka på en väg som kan vara till hjälp för den rådville. Även om många av oss här inne har erfarenhet och dessutom passande utbildning, så vore det direkt olämpligt för att inte säga felaktigt, att här ställa en diagnos; detta utan att ha träffat klienten och diskuterat ämnet till botten.

Ibland kan vi lösa enklare problem med goda råd, men ofta hänvisar vi till de professionella  möjligheterna som finns.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: