Ni som vill ha tillträde till det planerade »känsliga rummet«, ni skriver här i tråden och ber om tillträde, så ska vi öppna när vi är klara med en del detaljer.
Ni är hjärtligt välkomna.
/Farwuq sajtvärd
Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en
oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom
räckhåll idag.
V: för Astrologi & Psykologi M: för Astronomi, Beroenden, Existens,
Filosofi & Finland
Det är ett rum där man tar upp mer kontroversiella och personliga saker.
Det är som så att medarbetarna säger ja eller nej till en medlem, mycket beroende på hur pass aktiv personen varit tidigare på psykologi och på vilket sätt den bemött andra i öppna diskussioner på övriga iFokus; d.v.s. om du har »dåligt« rykte och varit elak i andra trådar på iFokus och är lite kontroversiell och »hårdordig«, så blir de som sitter i staben tveksamma och nekar då tillträde för den sökande.
Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en
oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom
räckhåll idag.
V: för Astrologi & Psykologi M: för Astronomi, Beroenden, Existens,
Filosofi & Finland
Jag vill gärna vara med. Har väl inte varit så aktiv just här inne, mer på hund- och hästrelaterade forum men även på bla Kvinna samt depression- och ångestsajterna.
Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhet
En korkad fråga, men finns det "Känsliga rummet" nu? Kan man få vara med i så fall? (Det här var läskigt, känns nästan som när man var liten och frågade om man fick vara med och leka, även om jag absolut inte menar att det är på "skoj",)
Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhet
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.