Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1075 ggr
[letgoprincess]
2017-12-18 21:05

Egoistisk pojkvän.

Skrivit förut här ang min pojkvän och antar det är störigt med ett till inlägg, men var ett tag sedan och angående något annat. Jag orkar inte mer bara, förstår inte hur egoistisk han är? För de första ”försörjer” jag honom nu, och han har typ krav på att allt ska vara ekologiskt trots jag inte har ekonomin för det samma med sängen finns en madrass och en vanlig säng, han vill hela tiden sova i sängen och klagar om Han en natt måste sova på madrassen, trots jag har dokumenterade ryggproblem och har sovit i veckor på madraSsen sak (har ingen stor säng.. än) sak samma som att jag faktiskt köpte en jacka åt honom för 900 åter igen har knappt ekonomin, och kan nu inte köpa en egen vinterjacka förrän januari han tar det bara för givet dock han hade dessutom redan en vinterjacka bara att den inte var i rätt färg, han är världens finaste pojkvän som står ut med mig trots mina problem men på senaste tiden bråkar vi bara jag känner ilska för saker som skett men mest av allt egoismen, den är så grov det finns noll förståelse. Samtidigt tycker jag synd om honom för han har problem att förstå andra människor ganska grova sådana, känner bara jag offrar mycket. Han bor eg en bra bit bort o tanken var att testa att han skulle bo här, men nu vill jag bara att han ska flytta igen: vet inte för de vore de bästa för både av oss, vi kan inte diskutera detta han blir bara arg (egot) Jag har Sj problem ingen ängel, men känner jag inte har så grova empatistörningar. Hatar att vara ensam är redan väldigt ensam, svårt att göra slut svårt att säga det Inte funkar men det funkar inte Och det krsosssr mig i längden mer än att låta detta gå, föresten jag behövde mest ventilera så ber om ursäkt för inlägget

Annons:
[AnimeV4]
2017-12-18 21:14
#1

Spontant tycker jag att det låter som att du bortser ifrån hans skitbeteende för att han "står ut" med dig och för att du är rädd att vara ensam. Det låter även som att du försörjer honom för att lätta ditt samvete över hur du beter dig ibland.

Jag var likadan, så jag dömer dig inte.Det har dock blivit bättre för min del.

[letgoprincess]
2017-12-18 21:30
#2

#1 sant, mer eller mindre han är arbetslös nu också men jag behöver ju inte köpa massa extra onödig skit. O att han har mage o klaga ens, fattar att jag kan få någon annan i mitt liv men jag är väldigt rädd för att vara ensam och är faktiskt inte ens säker på att jag kan hitta någon annan av den anledningen att jag är som jag är, men på många sätt är jag säkert bättre av ensam. Är jag ensam har jag bara mig Sj o klaga på iaf

vallhund
2017-12-19 11:07
#3

Bara för att du har svårt att hitta någon annan behöver du inte stå ut med en rövhatt som parasiterar på dig.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Mooniq
2017-12-22 07:20
#4

jag har levt länge och haft det bättre och sämre i livet.  Oavsett hur mycket känslor du har för honom finns bara en sak att göra. Sparka ut honom, byt lås och säg att det är här hotellet är stängt från och med nu.

Han förstör din självkänsla

Han ställer omöjliga krav utan att ha förståelse

Har han inga vänner får han väl flytta hem till släkt/föräldrar/syskon -inte ditt problem!!!!

Om du har ryggproblem får du sova i sängen. PUNKT

Du hatar att vara ensam - men med detta beteendet blir du absolut mest ensam, för inga vänner orkar i längden märka av att ni har det dåligt mellan er. 

SE ensamheten som en MÖJLIGHET istället - det gjorde jag. Bytte liv, livstil, hobbys och vänner och det gjorde mig till en mycket mer harmonisk och glad person. 

Våga utmana dig själv, våga skapa förändring, våga vägra energitjuvar runt dig. 

Mental kram och en rejäl portion jävlar anamma ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: