Annons:
Etiketterpersonlighetsstörningarborderline
Läst 2581 ggr
[Wijnja]
2017-12-22 21:21

Fd vän beter sig som en psykopat

Utnyttjar andra människor har empati eller känslor tar inget ansvar ljuger om allt skadar djur skyller hennes misstag på andra har tagit avstånd från människan men förföljer en på internet jag bad människan dra åt helvete

Annons:
Maria
2017-12-22 21:25
#1

Är det samma vän som du tidigare skrivit om?

Annars är det väl bara att blockera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Wijnja]
2017-12-22 21:34
#2

Jag har sagt åt henne en gång hon har skrivit jag snor saker hon är rolig så vet jag har jag aldrig stuligt nått kanske när jag ca 5-6 år har inte ens tänkt tanken ta saker utan betala låter som om hon tar droger eller nått hen kan ju knappt skriva hon har väl blockat mig

Maria
2017-12-23 07:10
#3

Vad bra att hon har blockat dig. Då slipper ju du😉

Du själv skriver väldigt konstiga inlägg, osammanhängande ofta men jag har aldrig misstänkt dig för att ex. ta droger så man ska nog passa sig för att gissa utifrån hur folk skriver.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Wijnja]
2017-12-23 09:50
#4

Hon har ju lurat av mig rättt mycket perngar plus hon går ljuger för andra människor om mig hon har aldrig pengar själv och vad gör hon av dem alla misstänker att hon tar droger för pengarna är slut två dagar efter hon har fått pengar

Honestyisdead
2017-12-23 18:20
#5

Alltså. Att ljuga och vara dålig med pengar tyder ju inte på droger.

[Wijnja]
2017-12-23 19:03
#6

Hon va ju redan flummig förra sommaren jag vet att personen är i såna kretsar

Annons:
vallhund
2017-12-23 19:26
#7

#6 Med andra ord har du inte en aning.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Farwuq
2017-12-26 11:46
#8

#6 Du bör nog ha lite mer kött på benen innan du drömmer ut människor och säger att de går på droger.
Men… man har ju alltid rätten att vara lyhörd och hålla ögonen öppna om det verkar misstänkt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: