Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2964 ggr
[polkagris1994]
2018-01-11 12:00

Självmord. (x)

Jag orkar inte mer jag har svikit alla runt omkring mig och jag är oförmögen att ändra mig, jag orkar inte ta hand om mig själv mer. Tänkte lämna efter en kort självmordsnotis om att jag inte orkar mer och att jag älskar dem som jag lämnar efter - att det inte finns något dem hade kunnat göra för att ändra mitt beslut - att jag som vuxen människa måste känna av när jag orkar eller inte orkar. Kan jag få tips? vill inte lämna efter människor i förvirring.

Annons:
Loris M
2018-01-11 12:19
#1

Ring psykakuten och be om hjälp, snälla! Även om du inte orkar ta hand om dig själv så kan du låta andra ta hand om dig. Du behöver akut hjälp. 

Ingen är helt oförmögen att ändra sitt handlande/tänkande. Det finns alltid ett sätt, du har bara inte hittat ditt än. Det finns alltid andra utvägar. Ge inte upp! 🌺

Farwuq
2018-01-12 10:12
#2

Sök hjälp, den finns att få.
🤗

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

vallhund
2018-01-14 18:39
#3

Säger som övriga, sök hjälp!

Oavsett vad du skriver eller inte skriver i ett avskedsbrev så kommer det inte att underlätta deras känslor om du tar livet av dig. De kommer att uppleva sorg, förtvivlan, förvirring, ilska, smärta, samt anklaga sig själva för att de inte kunnat förutse o förhindra dig från att ta livet av dig själv.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

vallhund
2018-01-15 11:56
#4

Så tråkigt att TS avslutat sitt konto på iFokus. Hoppas att du läser ändå o att du sökt hjälp!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: