Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1980 ggr
iloseyouanyhow
2018-01-19 23:41

Trött på mindgames, men jag älskar honom.

Jag har vart i den mest intensiva relationen jag älskar honom, jag är dock ingen enkel människa att ha att göra med något jag alltid vart öppen och ärlig om, jag är väldigt rak dock även när jag är elak vilket också är hemskt men det blir rakt på sak dock. 

Hans kommentarer är smygande, dem liksom sakta tär på mig. Typ som när vi åkte förbi starbucks och han frågar, ska du verkligen ha grädde på? ska du inte ta lightverisionen? Mycket kommentarer om mina kläder med, som när jag klädde mig helsvart såg jag ut som en ninja, och när jag skaffa nya jeans jag var jätteglad för såg det ut som en sprakande tv när jag hade en polotröja såg jag ut som en" professionell "det hade kanske kunnat vara maskerat som en komplimang, men inte när någon säger det till en varenda gång man klär sig i det. Även när jag bara hade vanliga svarta jeans, så var det "kill jeans såna jeans killar bär" och jag identifierar mig som kvinna. Han kan påpeka små saker som har med mitt ansikte och göra som någon synlig ven på kindbenet, något jag inte kan göra något åt. Eller -Varför ser jag inte ut som dem andra tjejerna, elelr klär mig "normalt"- Jag har alltid haft min egen stil, och mår bra när jag inte har för mycket hud synlig bara sån jag är.. känns skyddat och säkert.  Eller som mitt hår, anser mig vara blond och han säger att jag har brunt hår fast det inte alls är sant, bara för han vet jag vill vara blond. Han har till och med gjort många kommentarer angående min haka,  jag hade vart riktigt snygg om den vart mindre m.m Det värsta är att han säger såna här kommentarer i trevliga situationer dem bara smyger sig på en och terrar en. Han säger att det är skämt oftast, Även om jag först inte trodde det påverkade mig så påverkar det mig MYCKET och jag börjar bli mer arg på honom och ledsen.

Jag har så dåligt självförtroende att jag redan vill slänga alla kläder och bara köpa nytt, eller varför inte bara klä mig i en soppåse inget duger ju ändå? tycker redan det är svårt som det är att hitta sånt som passar min kroppsform.

Behövde skriva av mig mest.. fattar om de inte finns mycket att svara

har ni vart med om sånt? Vad beror det på, ogillar han verkligen min klädstil så mycket- eller mig? varför inte säga det rakt ut.. hatar alla dessa mindgames.. :(

Annons:
[PeterTM]
2018-01-20 00:06
#1

En sak finns att svara, han misshandlar dig, lämna honom innan du blir tillintetgjord av hans nedvärderande kommentarer.

[Lonalia]
2018-01-20 00:28
#2

Håller med föregående talare. Detta handlar om psykisk misshandel från en manipulativ människa

[Lonalia]
2018-01-20 00:29
#3

Sådant handlar oftast om att den manipulativa vill ge sin partner så dåligt självförtroende att hen blir beroende av den manipulativa och tror att hen ej är värd någon annan. Den manipulativa får sig själv att verka som ett helgon för att hen är "villig" att vara med offret

vallhund
2018-01-20 15:27
#4

Kasta ut honom o läs på om normaliseringsprocessen.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Farwuq
2018-01-20 19:39
#5

Jag säger som #4 m.fl.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: