Annons:
Etikettschizofreni
Läst 2645 ggr
[Jarl]
3/13/18, 8:15 PM

Schitsofreni eller mind control?

Schitsofreni eller mind control?

Jag svär denna tråd kommer bli låst och kastad.

Men utvecklingen är oundviklig på gott och ont!

Annons:
vallhund
3/14/18, 2:37 AM
#1

Ta upp det med din psykiatriker.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Farwuq
3/14/18, 9:59 AM
#2

#0 Om du är orolig för att ha chipp i hjärnan borde du låta en MR utföras på dig, och sen be att få ta del av bilderna. Tala med din läkare om att få en sådan undersökning. De går snabbt och är smärtfria. Jag har själv genomgått två sådana och den senare av dem - 2017 - märkte jag nästan inte av, den tog kanske 20 minuter.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Jarl]
3/14/18, 5:28 PM
#3

Den är inbäddad i skallbenet det kommer inte synas

vallhund
3/14/18, 5:37 PM
#4

Chips syns på magnetröntgen.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Jarl]
3/14/18, 5:54 PM
#5

Hur vet du det? kan vara nano chip vi vet inte alls hur liten tekniken kan vara?

Farwuq
3/15/18, 7:32 AM
#6

Jarl: Hur har de fått dit chipet, utan ditt tillstånd?
De måste penetrera skallen med en sond, det skulle du märkt och du skulle haft sår och märken i hårbotten.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Maria
3/15/18, 12:49 PM
#7

#0 Tror du själv att du har ett chip i skallen? Varför skulle just du vara utsatt då tror du?

Jag är fortfarande övertygad om att du får ta hjälp av vården och sedan fundera själv på det här med logiken.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
3/15/18, 4:31 PM
#8

#6 I den dolda tråden sa jag att dom har borrat mig i skalen.

Är väl lätt att fixa tillstånd.

#7För jag är kompliserad dom vill veta vad man tänker!

Alla udda gör dom så här!

Geru
3/15/18, 10:34 PM
#9

Det finns just nu ingen teknik för att läsa av tankar, alls. Speciellt inte med ett litet  chip.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Jarl]
3/16/18, 12:10 AM
#10

#9

  Titta du på filmen?

Okej vi kan ringa över hela jorden, trådlöst internet överallt. 3G, 4G, 5G!

Titta på Tv kanaler överhela jorden……

Sateliter överhela jorden. Vi lyssnar efter utomjordik liv också! Med våran högteknoligaska teknik.

Stephen Hawking manupulerarde en dator med ögat så han kan prata!!

Handikapade kan styra händer och fötter med chip i nerver!

Och du kommer och säger att denna teknik inte finns!

Det är en hemlig teknink som dom använder

Dom anväder det på svaga människor som inte gjort något!

Dom strålar övervakar och brytter mot lagen!

Denna teknik finns som så många andra är jag medveten att den finns.

Maria
3/16/18, 7:14 AM
#11

#10 Nu finns det ingen teknik som kan läsa tankar. Vi kan ju knappt förstå våra egna tankar ibland😉

Om det nu hade funnits så vad hade man haft för nytta av att läsa av dig Jarl?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Herveaux
3/16/18, 8:48 AM
#12

#8 Om "dom" nu gör så här mot folk som är udda borde min skalle vara smockfull av chip och implantat… 😃
Den teknik du tar som exempel i #10 kommer inte i närheten av hur komplext det är att avlyssna någons tankar. Den tekniken finns inte idag.
Det är redan så pass enkelt att manipulera folks tyckande och tänkande dit man vill så jag vet inte ens om det pågår forskning för att ta fram den teknik du tror dig vara utsatt för Jarl.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Geru
3/16/18, 1:33 PM
#13

#10 Jag har, när jag diskuterat med lite "annat" folk på iFokus försökt titta på liknande filmer, och det blir lite tråkigt när man hittar mer än 5-10 fakta fel per minut av film.

Hjärnan din kommunicerar inte trådlöst, eller på samma sätt som vi använder trådlös kommunikation.
Ja, och vi har inte hittat en enda utomjording. 

Datorn som Stephen hade hjälpte honom att kommunicera, ja. Ingen tankeläsning där heller.

Ja, och det är senaste, nyaste tekniken. Något som inte ens fungerar speciellt bra. Oftast så kör dom känselavläsning på när musklerna rör på sig istället.

Tankar är avancerade saker. Vi kan idag läsa av känslor, om dom är starka, som ett max. Och bara vissa, av vad jag har förstått.

Åter igen, när man pratar med paranoida människor, så finns det ingen klar logik. Det är "hemligt" och det ska alltid utsätta dom "själva". 

Bara för att du inte förstår hur teknik fungerar, kan du inte säga att teknik kan göra vad som helst. De tusentals med ingenjörer som byggt tekniken blir väldigt ledsna av det.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
Calcifer
3/16/18, 2:17 PM
#14

Det finns inga resurser att sätta in något slags mind control chip i någons hjärna, speciellt inte någon som bara är lite udda. Om man är kärnan i en terroristcell kanske det är mer troligt, men det är bara paranoia att det skulle sysslas med kring generellt folk. (För övrigt finns det för tillfället inte några chip som kan styra någons hjärna. Och nej, jag behöver inte kolla på videon, konspirationsteorier som "backas upp" på youtube har jag inte tid eller ork för.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
3/16/18, 5:02 PM
#15

Hur vet ni det ? finns fler människor som säger samma sak som mig.

Hur vet ni att inte tekniken finns? Varför skulle militären säga att dom har teknik 50år framåt?

Skriver vad jag sa i dålda tråden

Jag ska säga att jag inte är farlig. Men när jag åkte till landet hade jag med en kniv i min väska långt ner. Jag åkte buss busschaffören fick meddelade hela tiden och körde långsammare. Jag hade inte sagt det till någon att jag har kniv i väskan.

När jag var framme hörde jag granfrun att hon sa ****han har kniv ungar kom in och se på barnprogram!

Hade inte vissat någon den. Inte gjort något heller eller betet mig udda.

Hur kunde hon veta att jag hade kniv?

Calcifer
3/16/18, 5:06 PM
#16

#15 Att du ens bestämt dig för att ta med en kniv tycker jag tyder på att du säkert har sjukt dålig självuppfattning och betedde dig kanske väldigt annorlunda utan att du märkte det själv. Att du tror att du har ett chip i huvudet visar väl på att din verklighetsuppfattning inte är den bästa.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
3/16/18, 5:10 PM
#17

#16

VA! Hade kniv för jag skulle till landet till stugan och tälta.!

Finns mängder med sådan här tillfällen jag kan ta upp!

Gjrode inget udda och du undviker frågan hur kunde hon veta att jag hade kniv?  

Calcifer
3/16/18, 5:26 PM
#18

#17 Jag litar inte på din verklighetsuppfattning och därav inte heller ditt påstående att hon skulle ha genom någon slags löjlig konspiration visste att du hade kniv. Enkelt svar på frågan. Jag tror du är ute och cyklar, helt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
3/16/18, 5:32 PM
#19

Nu är det ju återigen det här med logiken.

Skulle busschauffören ringt grannfrun och talat om detta menar du?😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Jarl]
3/16/18, 5:36 PM
#20

#18

Och varför inte hör inga hallucination eller ser inga hallusinationer!

Knarkar eller driker inte.

Varför kör busschauffören saktare då när han får meddelende!?

Varför skricker grannen till när jag tänker fel eller något udda?

Varför kommer min mamma till mig när jag gjort en sak länge och påpekar detta?

Varför gör psykoser ibrott?

Psykoser gör inte inbrott!

Hörde klart och tydligt att grannfrun  hon sa Han ****** har kniv kom in och titta på barnprogram barn…

Annons:
[Jarl]
3/16/18, 5:37 PM
#21

#19 nej

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
3/16/18, 5:43 PM
#23

#22 Läs inte sådan skit på facebook. Det gör dig bara mer illa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
3/16/18, 5:44 PM
#24

#20 Och ändå babblar du osammanhängande om konspirationsteorier och annat goja. Nej jag litar inte på din verklighetsuppfattning, så det är fortfarande ett enkelt svar på dina påståenden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Denna kommentar har tagits bort.
[Jarl]
3/16/18, 7:38 PM
#26

#24 Det är inte gojja innse värkligheten

Du som alla andra kan bli målltavla.

[Jarl]
3/16/18, 7:45 PM
#27

Här ett till offer

hej mår inte så bra, idag har jag blivit extrem torterad med mikrovågor från alla håll i 8 timmar, från kl: 09.00 -- 18.00, hela min kropp skakade och i min huvud fick så intensiv ont med migrän, kunde inte gå upp från sängen, helt bedövad och torterad, misstänker med 100% mina grannar som bor ovanför och nerifrån min lägenhet, de låter andra gangstalkers komma i deras lägenhet för att tortera targeted, dessa grannar är lika skyldiga som stalkarna, här ska jag avslöja de för framtida anmälningar och rättegång :
What Would Really Happen If You Put A Human In A Microwave? https://io9.gizmodo.com/what-would-really-happen-if-you-put… --------------------------------------- Gong Berg Chaweewong

Annons:
vallhund
3/16/18, 7:46 PM
#28

Det räcker nu Jarl, hål dig till den dolda tråden.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Calcifer
3/16/18, 7:50 PM
#29

#26 Jaja, lev du i din egen värld då.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Geru
3/16/18, 9:48 PM
#30

#15 Militären har i bäst fall teknik 15 år bakåt i tiden…

#27 Du dör om du utsätts för mikrovågor i den utsträckning att det börjar kännas. Du får brännskador över hela kroppen och i kroppen. För det är det mikrovågor gör, de krockar med vattenmolekylerna och får de att bli varmare, så de kokar. För en varelse som människan som har en vattenprocent på lite drygt 70 är det rätt illa.

För att inte tala om att det är skitsvårt att ens skicka mikrovågor genom något annat än luft, och inte ens i luft når de speciellt långt.
Vi kan räkna på energin som "grannen" i det fallet skulle behöva för att skjuta mikrovågor så det skadar honom flera meter under, genom betonggolv(antar jag att det är).

Sök upp psykatrisk vård. Du har klassiska schitzofreni tecken.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Jarl]
3/17/18, 3:49 PM
#31

#28

Varför ska inte sanningen komma fram eller?

#29 Nej lever i värkligeheten märker du inte av korruptuion och fjäskade för invadrare?

#30 Nej militären har inte teknik 15år bak i tiden😃Vad har hänt med all forskning.??

Hur vet du det kan vara låg strålning!

Jag vet att dom har övervakat mig andra vet det också! Men man får ingen rättvissa i detta land!

Jag vet andra offer som som har liknade historier.

Ni är lika dom som förbrytter sig på människor ni vill inte veta av sanningen. Men ni vill bara glömma bort och inte bry er.

När jag bode i en större stad övervakade dom med kameror hur kunde dom annars veta vad jag gjorde?

[Jarl]
3/17/18, 3:52 PM
#32

Ni vill inte veta av förtrycket ni är samma som förövaran.

Vad har gjort så att hon känner så här?

Geru
3/17/18, 3:57 PM
#33

#31 Mikrovågsstrålning är inte radioaktiv strålning… Det funkar inte så.

Har du sett utrustningen som soldater har i Sverige? Knappast top-of-the-line.

Ingen vet vad du gör. Sök hjälp. Det kommer bara sluta med att du gör illa dig själv eller andra annars.

#32 Lägg av med vi och dom situationen.

Hon har uppenbarligen samma problematik som du har. Vad exakt får dig att tro att aluminiumfolié skulle göra någon skillnad? Vad sker om du mikrar aluminium? Vill du prova?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Maria
3/17/18, 4:07 PM
#34

#32 Denna film med denna kvinna är bara tragisk. Ingenting annat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Calcifer
3/17/18, 4:28 PM
#35

#31 Nej jag är inte rasist så jag ser inte på världen så.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
3/17/18, 4:53 PM
#36

#33

Pratar inte om en vanlig militärteknik.

Denna teknik har forskat sen 40-60 talet!

Sedan Mk ultra!

Jo folk ser vad du gör finns teknik som ser genom väggar och språrar din mobil finns värme kameror som ser vart du är i lägenheten.

Då kan dom stråla en vart du är!

Och vad är start skottet då för hon kanske ett program eller schitsofreni!

Eller är det både och?

Har inte sagt något om hennes follie

#34 Men varför tycker hon så sanningen måste ligga emellan den brukar göra det.

#35 Jag är inte heller rasist men märker du inte av folkombytte eller?

Geru
3/17/18, 5:00 PM
#37

#36 Att se en är inte samma sak som att kunna göra något med en. Värmekameror är, trots vad hollywood säger, inte speciellt bra på att se igenom väggar.

Ståla en med vadå för någonting, exakt?

Undvik inte frågorna för att dom är jobbiga. Tänk efter istället. Annars faller du bara djupare in i din egen psykos.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Calcifer
3/17/18, 5:05 PM
#38

#36 Det går inte att resonera med någon som lever i ett parallellt universum.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

vallhund
3/17/18, 5:50 PM
#39

Jarl, håll dig till den tråd som sajtens värd skapat åt dig.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: