Annons:
Etikettallmän-psykiatri
Läst 2432 ggr
[Jarl]
3/18/18, 1:10 AM

Varför får man inte diskutera?

Varför får man inte diskutera?

Är ni rädda för sanningen?

Annons:
OnlineCores
3/18/18, 10:21 AM
#1

Jag tycker man ska få diskutera. Men då måste du försöka vara lite mera öppensinnad och möta andra i diskussionen, istället för att rikta om fokus hela tiden.

Det är som att du inte vill diskutera, utan bara vill tycka till, och det är i alla fall inte jag intresserad i.

Det är min upplevelse om dig.

Whoever is careless with the truth in small matters cannot be trusted with important matters.

vallhund
3/18/18, 1:56 PM
#2

Självklart får man diskutera, men att utgå från att man själv sitter på den absoluta sanningen o att alla andra är idioter är inte att diskutera.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Jarl]
3/18/18, 6:17 PM
#3

Äh ni vill inte diskutera Jag har 10 års erfarenhet av övervakning.

Då är det bara knäppt att säga ta dinna mediciner som du säger vallhund

Jag ser ju hur det ligger till och ni vägrar innse

serenas
3/18/18, 7:17 PM
#4

Jag har läst dina trådar, nu flera gånger och jag får inget vettigt ur dem hur jag än vrider och vänder på det.

vallhund
3/18/18, 7:21 PM
#5

Jarl, du sitter inte inne med någon absolut sanning även om du tycks tro det. Dina Youtube klipp är inget bevis för dina förvirrade teorier.

O ja, jag tror att du för nuvarande är för lågt medicinerad med dina antipsykotiska läkemedel, ta upp det med din psykiatriker.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

m2studio
3/18/18, 8:10 PM
#6

#0 av: Jarl

Diskussion är bra och nyttig och alla lär sig något eller lära någon något, samt diskussion kan ha många "möjliga" och "omöjliga" påstående. Debut och debattörer borde ha några finesser så som:

Lyssna/skriva på/till varan utan att anklagelse.

Besvara mot partners frågan och inte bara lämna frågan o hoppas till ett annat.

Inga försök som kännas som hets mot folkgrupp

Påståendena borde inneha lite fakta 

Alla skall ha vara sin egen Polis och censurera sig mot oartiga påstående och ord

Ämnet ska vara intressant för alla inblandade.

Man borde vara själv källkritik innan man lämna sin källa som "bevis"

Man vara ärligt och meddela när man prata med magkänslan.

Man ska absolut ej mobba mot partner och hänvisar HEN till annat så som till en Psykiater och mediciner.

Miljön skall vara öppet med frihet utan att blir avstäng. Inga gränsar.

Man borde ha ett öppet sinne att ingenting är 100%. Ingen kan bevisa något i 100% skalla och i princip allt kan vara möjligt.

och mm.

Jarl , jag skrev den här meddelande för att säga dig, jo det finns kanske några som är villig är intresserad och diskutera med dig och andra men det finns hinder. Hinder från IFokux och dess en del medlemmar som medvetet stoppar vissa diskussioner och en del av medlemmar som omedvetet hänger med tycker jag.

Det finns folk som i många rum skriver, och 95% av det dem skriver inte hjälper TS alls och dem vill bara vara med och visar upp sig,(ego) tycker jag.

Det finns folk som väldigt barnsligt meddelar saker och ting som inte är relevant med ämnet, men ville bara babbla och visar sig helt enkelt tycker jag.'

Det finns folk ex i Psykologi rummet som om man läsa deras meddelande i olika tråd då förstå att dem brukar bara säga något kort för att säga att Ja, jag har åsikt och jag förstår bättre och detta brukar vara i MAX två rader. tycker jag.

Det finns folk som bara sitter fram för dator p.g.a. ensamhet och bara anmäler andras meddelande och på den här set ville hålla andras käft tysta. tycker jag.

Så som religioner som tycker att dem är legitima men inte tåla det minsta kritik, så det finns folk som kritiserar en men inte tål det minsta kritik tycker jag. (fast inte alla)

och mm.

Jarl  i dagens läge man inte hittar någonstans att policyn rikar sig mot opartiskhet, så alla Siter har sina policy och riktning. Antingen man accepterar det och hänger med så mycket man vill eller försöker att skapa en Site själv och styra det som man vill och i princip man kan säga vad man vill, men inte förvänta att lämnas i fred, nej det finns folk som jagar dig för dina påstående om de är mot landets lag och regler samt om de är mot en eller flera folkgrupp. Så tänk själv lite grann efter innan du undra "varför" tycker jag. 

Frihet hittar man inte någonstans tycker jag.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[Jarl]
3/18/18, 10:19 PM
#7

Tackm2studio

[Jarl]
3/18/18, 10:29 PM
#8

Det går inte diskutera folk här är för banrsliga!

Calcifer
3/18/18, 10:34 PM
#9

Eller för att du vägrar diskutera, har på dig en foliehatt och gastar om den ena konspirationsteorin efter den andra utan att ha något att backa upp det med som faktiskt är baserat på fakta.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Jarl]
3/18/18, 10:38 PM
#10

Jag har ju bakat upp det! Du vägrar se på videor!

Har 10 års av övervakning på mig. Min lägenhet är en enda strål zon!

Jag har varit ute på landet också och mätt att mitt huvud ger strålning?

Hur kan du förklara det?

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: